dc.contributor.author |
Grabczyk, Filip |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-26T10:46:31Z |
|
dc.date.available |
2021-08-26T10:46:31Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-26 |
|
dc.identifier.issn |
2021/M/WIZ/14 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1039 |
|
dc.description.abstract |
Praca jest kompendium podstawowych zasad projektowania graficznego potrzebnych do stworzenia funkcjonującej marki w sklepach na terenie Dubaju. Na podstawie powstałej w Emiratach Arabskich marki kociej karmy "Petrina" przedstawiono kolejno uniwersalne etapy projektowania niezależnego brendu.
W rozdziale drugim przedstawiono sposób prowadzenia badań rynku związanych z projektowym studium przygotowawczym. Określono również zasady używania logo, które są nie zbędne do rozpoczęcia projektowania.
W rozdziale trzecim wskazana zostaje nazwa marki będącej przykładem użytym w pracy.
W rozdziale czwartym poruszony zostaje temat poziomów percepcji będących podstawowym źródłem obioru produktów przez klientów.
Rozdział piąty przedstawia jak prawidłowo projektować logo oraz tłumaczy jego oddziaływania kolorystyczne w kulturze islamu.
Rozdział szósty opisuje zasady prawidłowego wykorzystania typografii w projekcie. Konfrontuje on również pismo europejskie z pismem arabskim. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5889 |
|
dc.subject |
Identyfikacja wizualna |
pl_PL |
dc.subject |
Dubaj |
pl_PL |
dc.subject |
Logo |
pl_PL |
dc.subject |
Zjednoczone Emiraty Arabskie |
pl_PL |
dc.subject |
projektowanie opakowań |
pl_PL |
dc.subject |
branding |
pl_PL |
dc.subject |
kultura wschodu |
pl_PL |
dc.subject |
islam |
pl_PL |
dc.title |
Identyfikacja wizualna - Stworzenie od podstaw marki funkcjonującej w marketach na terenie Dubaju |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Identyfikacja wizualna - Marka spożywcza " PARADISO" |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |