dc.contributor.author |
Jankowska, Kinga |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-26T10:39:31Z |
|
dc.date.available |
2021-08-26T10:39:31Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-26 |
|
dc.identifier.issn |
2021/M/WIZ/13 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1038 |
|
dc.description.abstract |
W pracy przedstawione zostały kreacje superbohaterów pojawiające się we
współczesnych dziełach kultury , aby na ich podstawie przedstawić fenomen ekspansji
superbohaterskich opowieści w popkulturze.
By osiągnąć tak złożony cel przyjęto następujący podział:
W rozdziale I ukazano ogólną charakterystykę superbohatera . Charakterystyka została
poparta filmowymi przykładami ukazanymi w filmach produkcji Marvel Cinematic Universe oraz SONY Pictures
W rozdziale II scharakteryzowano zjawisko amerykańskiego monomitu, a następnie
porównano je z przykładami kreacji superbohaterów z kanonu MCU.
W rozdziale III ukazano wpływ postaci superbohaterów na rynek reklamowy oraz
przedstawiono kwintesencję superbohaterskiej ekspansji na rynku popkulturowym w
odniesieniu do największego wydarzenia kulturowego związanego z komiksem San Diego
Comic Con. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5890 |
|
dc.subject |
superbohater |
pl_PL |
dc.subject |
Marvel |
pl_PL |
dc.subject |
DC |
pl_PL |
dc.subject |
komiks |
pl_PL |
dc.subject |
SDCC |
pl_PL |
dc.title |
Fenomen superbohatera w popkulturze na podstawie filmów produkcji Marvel Studios oraz DC Comics |
pl_PL |
dc.title.alternative |
„PRYZMAT” prototyp aplikacji z elementami rozszerzonej rzeczywistości |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |