Repozytorium PJATK

Wykorzystanie nowych technologii w visual merchandisingu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kędzierska, Natalia
dc.date.accessioned 2021-08-26T10:14:41Z
dc.date.available 2021-08-26T10:14:41Z
dc.date.issued 2021-08-26
dc.identifier.issn 2021/M/WIZ/10
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1035
dc.description.abstract Praca poświęcona jest wykorzystaniu nowych technologii w visual merchandisingu. Pokazuje nam możliwość połączenia dwóch dziedzin, które pozwalają na zwiększenie zaangażowania klientów w sklepach i doprowadzają do zwiększenia wpływów pochodzących od klientów. W pracy przeanalizowano elementy składające się na visual merchandising (oświetleniu, kolorze, materiałach, witrynie itp.). Aktualnie najczęściej wykorzystywanymi rodzajami technologii jest: Augmented Reality, Virtual Reality, Beacony, Artificial Intelligence, AI & self-learning machines, RFID, Internet rzeczy oraz Digital Signage. W tej dziedzinie marketingu omówiono 13 przykładów z całego świata, które w ciągu ostatnich lat pokazały potencjał tego połączenia. Zaczynając od światowej marki premium jak Prada, kończąc na polskim przedsiębiorstwie eobuwie.pl. W pracy również została poruszona tematyka zakupów kompulsywnych oraz wykorzystania oprogramowania Spark AR i Adobe Areo. Wszystkie te tematy zostały omówione, by podjąć próbę odpowiedzi czy warto inwestować w nowe technologie w visual merchandisingu. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5893
dc.subject visual merchandising pl_PL
dc.subject nowe technologie pl_PL
dc.subject Augmented Reality pl_PL
dc.subject Virtual Reality pl_PL
dc.subject Beacony pl_PL
dc.subject Artificial Intelligence pl_PL
dc.subject AI & self-learning machines pl_PL
dc.subject RFID pl_PL
dc.subject Internet rzeczy pl_PL
dc.subject Digital Signage pl_PL
dc.subject zakupy kompulsywne pl_PL
dc.subject Spark AR pl_PL
dc.subject Adobe Areo pl_PL
dc.title Wykorzystanie nowych technologii w visual merchandisingu pl_PL
dc.title.alternative Koncepcja marki Scrr - branding, produkt, marketing pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto