dc.contributor.author |
Kovalova, Yuliia |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-26T10:01:23Z |
|
dc.date.available |
2021-08-26T10:01:23Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-26 |
|
dc.identifier.issn |
2021/M/WIZ/9 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1034 |
|
dc.description.abstract |
Moja praca magisterska zawiera informacje o tym, czym jest interfejs użytkownika oraz co wpływa przez nich na wybór konkretnej aplikacji, jak wykorzystać psychologię przy tworzeniu swoich produktów – na przykładzie zasad Gestalt, psychologii koloru, zasady Hicka, reakcji emocjonalnej i innych. Prezentowana przeze mnie praca opisuje także narzędzia do rozpoznawania i rozumienia użytkownika oraz jego potrzeb. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5894 |
|
dc.subject |
psychologia |
pl_PL |
dc.subject |
interfejs użytkownika |
pl_PL |
dc.subject |
tworzenie aplikacji |
pl_PL |
dc.subject |
zasada Hicka |
pl_PL |
dc.subject |
psychologia koloru |
pl_PL |
dc.subject |
zasada Fittsa |
pl_PL |
dc.subject |
zasada Millera |
pl_PL |
dc.subject |
model Kano |
pl_PL |
dc.subject |
cards sorting |
pl_PL |
dc.title |
Psychologia w projektowaniu interfejsu użytkownika w aplikacjach i stronach internetowych |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Aplikacja dla zdalnej gry z przyjaciółmi |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |