Repozytorium PJATK

Rola mikrointerakcji i ich wpływ na użytkownika.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Pacek, Piotr
dc.date.accessioned 2021-08-26T09:17:59Z
dc.date.available 2021-08-26T09:17:59Z
dc.date.issued 2021-08-26
dc.identifier.issn 2021/M/WIZ/5
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1030
dc.description.abstract Praca opisuje obecność oraz rolę mikrointerakcji w produktach marek; Facebook,Inc. oraz Uber Technologies, Inc. Praca ukazuje teoretyczne zagadnienia związane z występowaniem mikrointerakcji wewnątrz produktów jak i analizę poszczególnych produktów oraz roli mikrointerakcji wewnątrz nich. Analizuje mikointerakcje jako narzędzie będące składową tworzenia wizerunku danych aplikacji. Praca analizując obszary występowania mikrointerakcji, określa ich rolę w stosunku do użytkownika jak i zamierzeń twórców samej aplikacji. Opierając się o literaturę, artykuły oraz własne obserwacje pozwala skonfrontować się z postawioną hipotezą, podejmując się próby postawienia tezy na podstawie dokonanej analizy. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5898
dc.subject Mikrointerakcje pl_PL
dc.subject Aplikacja pl_PL
dc.subject Użytkownik pl_PL
dc.title Rola mikrointerakcji i ich wpływ na użytkownika. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto