Repozytorium PJATK

„Ewolucja grafiki w grach wideo”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Żak, Joanna
dc.date.accessioned 2021-08-26T08:47:17Z
dc.date.available 2021-08-26T08:47:17Z
dc.date.issued 2021-08-26
dc.identifier.issn 2021/LIC/ANI/19
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1024
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy pisemnej było przedstawienie ewolucji grafiki wideo od początku swojej historii. Praca opiera się na historii od najstarszych gier wideo, zaczynając od „Noughts and Crosses”, przez „Space Invaders”, „Doom”, kończąc na „League of Legends”. Gry są opisywane chronologicznie, od lat 50. XX wieku do współczesnych, żeby określić zaawansowania graficznie, które były wprowadzane na przestrzeni lat. Opisane są także gry e-sportowe, które nie posiadały wygórowanej grafiki, jednak okazywały się hitami sprzedażowymi. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5941
dc.subject gry pl_PL
dc.subject grafika pl_PL
dc.subject 3d pl_PL
dc.subject virtual reality pl_PL
dc.subject komputer personalny pl_PL
dc.subject konsole pl_PL
dc.title „Ewolucja grafiki w grach wideo” pl_PL
dc.title.alternative „Kot w butach - historia prawdziwa” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto