Repozytorium PJATK

„Analiza praktyk produkcji zwiastunów filmowych”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Sasin, Wiktor
dc.date.accessioned 2021-08-26T08:18:06Z
dc.date.available 2021-08-26T08:18:06Z
dc.date.issued 2021-08-26
dc.identifier.issn 2021/LIC/ANI/14
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1019
dc.description.abstract Celem tej pracy jest przedstawienie jak natura przemysłu filmowego, jako bytu istniejącego na pograniczu sztuki i biznesu, kształtuje proces produkcji zwiastunów filmowych. Analizie poddano to jak potrzeby marketingowe produkcji filmowych, oraz praktyki stosowane w przemyśle produkcji zwiastunów, wpływają na ich wartość artystyczną oraz skuteczność reklamy, zarówno w sposób negatywny jak i pozytywny. Analiza tematu została podzielona na 3 części. Część pierwsza zawiera opis procesu produkcji zwiastunów filmowych i tego, w jaki sposób ten proces jest kształtowany przez zasady funkcjonowania rynku filmowego. W części drugiej dokonano analizy trendów wpływających na postać współczesnych zwiastunów filmowych i zaproponowane zostają ich możliwe przyczyny. Część trzecia stanowi praktyczną analizę wybranych zwiastunów, na których podstawie wykazane zostają wspomniane trendy w praktyce. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5930
dc.subject zwiastun pl_PL
dc.subject marketing pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject film pl_PL
dc.title „Analiza praktyk produkcji zwiastunów filmowych” pl_PL
dc.title.alternative „Rubato” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto