Repozytorium PJATK

Jak stworzyć naturalną i rozbudowaną postać, inspirując się bohaterami studia Ghibli?

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Podsiedzik, Urszula
dc.date.accessioned 2021-08-26T07:53:30Z
dc.date.available 2021-08-26T07:53:30Z
dc.date.issued 2021-08-26
dc.identifier.issn 2021/LIC/ANI/12
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1017
dc.description.abstract Niniejsza praca skupia się na procesie pisania bohaterów do filmów animowanych. Analizuje filmy studia Ghibli i na ich podstawie stara się opisać, w jaki sposób można zaprojektować dobrą własną postać. Przechodzi przez kolejne etapy designu, starając się nauczyć, w jakiej kolejności powinniśmy planować wygląd, cechy charakteru i tło kulturowe. Tłumaczy techniki używane przez doświadczonych animatorów, od dawna używanych w profesjonalnych korporacjach środków masowego przekazu. Praca przedstawia także wyjątkowe cechy, które wyróżniają bohaterów studia i jak użyć ich w swoim warsztacie. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5924
dc.subject animacja pl_PL
dc.subject projektowanie bohaterów pl_PL
dc.subject studio Ghibli pl_PL
dc.subject design postaci pl_PL
dc.subject worzenie filmu animowanego pl_PL
dc.subject naturalni bohaterowie pl_PL
dc.subject filmy animowane pl_PL
dc.title Jak stworzyć naturalną i rozbudowaną postać, inspirując się bohaterami studia Ghibli? pl_PL
dc.title.alternative Celeste pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto