dc.contributor.author | Podsiedzik, Urszula | |
dc.date.accessioned | 2021-08-26T07:53:30Z | |
dc.date.available | 2021-08-26T07:53:30Z | |
dc.date.issued | 2021-08-26 | |
dc.identifier.issn | 2021/LIC/ANI/12 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1017 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca skupia się na procesie pisania bohaterów do filmów animowanych. Analizuje filmy studia Ghibli i na ich podstawie stara się opisać, w jaki sposób można zaprojektować dobrą własną postać. Przechodzi przez kolejne etapy designu, starając się nauczyć, w jakiej kolejności powinniśmy planować wygląd, cechy charakteru i tło kulturowe. Tłumaczy techniki używane przez doświadczonych animatorów, od dawna używanych w profesjonalnych korporacjach środków masowego przekazu. Praca przedstawia także wyjątkowe cechy, które wyróżniają bohaterów studia i jak użyć ich w swoim warsztacie. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 5924 | |
dc.subject | animacja | pl_PL |
dc.subject | projektowanie bohaterów | pl_PL |
dc.subject | studio Ghibli | pl_PL |
dc.subject | design postaci | pl_PL |
dc.subject | worzenie filmu animowanego | pl_PL |
dc.subject | naturalni bohaterowie | pl_PL |
dc.subject | filmy animowane | pl_PL |
dc.title | Jak stworzyć naturalną i rozbudowaną postać, inspirując się bohaterami studia Ghibli? | pl_PL |
dc.title.alternative | Celeste | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |