Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2021 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2021 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Smaczny, Marta (2022-10-25)
    Celem pracy jest wskazanie rozwijającego się obecnie nowego trendu na łączenie stylistyki 3D oraz 2D w budowie estetyki współczesnych filmów animowanych. Na potrzeby uzyskania właściwego kontekstu oraz pełnego obrazu ...
  • Haiduk, Karyna (2022-10-25)
    In the thesis on the topic “Aesthetics of ugliness in selected Marilyn Manson’s music videos: “The Beautiful People”, “Tourniquet”, and “The Nobodies” ”, the phenomenon of ugliness aesthetics was investigated using the ...
  • Sasin, Wiktor (2021-08-26)
    Celem tej pracy jest przedstawienie jak natura przemysłu filmowego, jako bytu istniejącego na pograniczu sztuki i biznesu, kształtuje proces produkcji zwiastunów filmowych. Analizie poddano to jak potrzeby marketingowe ...
  • Bryła, Maciej (2022-10-25)
    W pierwszych rozdziałach opisano definicję i zasady animacji oraz podano przykłady ich zastosowania. W drugiej części rozdziału drugiego przedstawione zostały elementy procesu twórczego filmu animowanego ze skupieniem się ...
  • Stańczuk, Sandra (2022-10-25)
    Praca teoretyczna "Animacja dla dorosłych - wybrane zagadnienia" opisuje stosunek widzów dorosłych do filmów animowanych. Ukazuje wartości moralne, które są warte zapamiętania oraz wzory, których nie warto powielać. ...
  • Tkaczyk, Oskar (2022-10-25)
    Praca porusza temat rozwoju grafiki komputerowej oraz jej wpływu na kinematografię. Pierwszy rozdział odnosi się do historii grafiki, jej początków a następnie rozwoju grafiki trójwymiarowej. Poświęcony jest także, twórcom ...
  • Sakiewicz, Anna (2022-10-25)
    Praca przedstawia sytuację artystów wizualnych funkcjonujących w mediach społecznościowych. Porusza zagadnienie rozwoju artysty i jego marki własnej w kontekście tradycyjnych i nowoczesnych metod promocji artysty. Praca ...
  • Potapczyk, Julia (2022-10-25)
    Artyści w mediach społecznościowych - omówienie działania platform społecznościowych i opowiedzenie o pozytywnych i negatywnych stronach umieszczania swojej sztuki w Internecie. Studium współczesnych artystów oraz analiza ...
  • Danielska, Olga (2022-10-25)
  • Shatkovskyi, Yaroslav (2021-08-26)
    Przedmiotem mojej pracy były protezy, a mianowicie protezy bioniczne: ich przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Celem mojej pracy literaturowej i empirycznej, było poznanie takiego typu protez, określenie obecnej sytuacji ...
  • Żak, Joanna (2021-08-26)
    Celem niniejszej pracy pisemnej było przedstawienie ewolucji grafiki wideo od początku swojej historii. Praca opiera się na historii od najstarszych gier wideo, zaczynając od „Noughts and Crosses”, przez „Space Invaders”, ...
  • Skrzypek, Kornelia (2021-08-26)
    Praca pod tytułem Fenomen animacji dla dorosłych w XXI wieku, porusza temat filmów animowanych w obecnych czasach oraz jak zmieniło się postrzeganie animacji na przełomie ostatnich 40 lat. Omówione zostają cztery animacje ...
  • Szewczyk, Weronika (2022-10-25)
    Niniejszy dokument stanowi pisemną pracę dyplomową Weroniki Szewczyk w ramach studiów pierwszego stopnia na PJATK, kierunek Grafika ze specjalizacją Animacja. Praca odnosi się do roli i znaczenia dwóch podstawowych składników ...
  • Szczurowski, Paweł (2021-08-26)
    W niniejszej pracy starałem się przedstawić ogólny zarys kanadyjskiej animacji. Celem jej powstania jest przybliżenie czytelnikowi twórców i ich licznych dzieł, od początków kina do czasów współczesnych. Duży nacisk położyłem ...
  • Czajkowska, Natalia (2021-08-26)
    Moja praca przedstawia okres przeistoczenia się zawodu charakteryzatora w branży filmowej. Etapy jakie przechodzi na przestrzeni lat i jaką rolę gra w historii kina. Poczynając od niedocenianego zawodu, który polegał tylko ...
  • Ostaszewska, Dorota (2021-08-26)
    Wideoklip ma początki jako zapis fragmentu koncertu na żywo, lecz rozwinął się w osobny gatunek sztuki filmowej. Jako forma sztuki audiowizualnej, w swej nowoczesnej formie wykształcił cechy postmodernistyczne sięgając po ...
  • Krupińska, Dagmara (2021-08-26)
    Tematem mojej pracy jest historia polskich gier komputerowych, którą przybliżę na podstawie najbardziej znanych polskich tytułów z okresu 1958–2017 r. oraz określę ich znaczenie w kulturze popularnej i społeczeństwie. ...
  • Rosiecka, Barbara (2021-08-26)
    Tematem niniejszej pracy jest seria bestsellerowych gier Assassin’s Creed i próba udowodnienia iż są one grami historycznymi, przy których powstawaniu zaangażowany jest szereg naukowców i historyków. Skupiając się głównie ...
  • Choroś, Weronika (2022-10-25)
    Niniejsza praca stanowi próbę zrozumienia epizodyczności fenomenu interaktywnych filmów, przede wszystkim w kontekście storytellingu. W pierwszej części pracy skupiam się na zrozumieniu pojęcia interaktywności i jego różnych ...
  • Podsiedzik, Urszula (2021-08-26)
    Niniejsza praca skupia się na procesie pisania bohaterów do filmów animowanych. Analizuje filmy studia Ghibli i na ich podstawie stara się opisać, w jaki sposób można zaprojektować dobrą własną postać. Przechodzi przez ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto