Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2021 według daty wydania

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2021 według daty wydania

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Żak, Joanna (2021-08-26)
    Celem niniejszej pracy pisemnej było przedstawienie ewolucji grafiki wideo od początku swojej historii. Praca opiera się na historii od najstarszych gier wideo, zaczynając od „Noughts and Crosses”, przez „Space Invaders”, ...
  • Zielińska, Małgorzata (2021-08-26)
    Niniejsza praca „Jak technologie zmieniają nasze życie” omawia proces kształtowania się technologii na przestrzeni wieków oraz jej wpływ na społeczeństwo i jednostki. Jest to opis przemian zaawansowania technologicznego ...
  • Szczurowski, Paweł (2021-08-26)
    W niniejszej pracy starałem się przedstawić ogólny zarys kanadyjskiej animacji. Celem jej powstania jest przybliżenie czytelnikowi twórców i ich licznych dzieł, od początków kina do czasów współczesnych. Duży nacisk położyłem ...
  • Skrzypek, Kornelia (2021-08-26)
    Praca pod tytułem Fenomen animacji dla dorosłych w XXI wieku, porusza temat filmów animowanych w obecnych czasach oraz jak zmieniło się postrzeganie animacji na przełomie ostatnich 40 lat. Omówione zostają cztery animacje ...
  • Shatkovskyi, Yaroslav (2021-08-26)
    Przedmiotem mojej pracy były protezy, a mianowicie protezy bioniczne: ich przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Celem mojej pracy literaturowej i empirycznej, było poznanie takiego typu protez, określenie obecnej sytuacji ...
  • Sasin, Wiktor (2021-08-26)
    Celem tej pracy jest przedstawienie jak natura przemysłu filmowego, jako bytu istniejącego na pograniczu sztuki i biznesu, kształtuje proces produkcji zwiastunów filmowych. Analizie poddano to jak potrzeby marketingowe ...
  • Rosiecka, Barbara (2021-08-26)
    Tematem niniejszej pracy jest seria bestsellerowych gier Assassin’s Creed i próba udowodnienia iż są one grami historycznymi, przy których powstawaniu zaangażowany jest szereg naukowców i historyków. Skupiając się głównie ...
  • Podsiedzik, Urszula (2021-08-26)
    Niniejsza praca skupia się na procesie pisania bohaterów do filmów animowanych. Analizuje filmy studia Ghibli i na ich podstawie stara się opisać, w jaki sposób można zaprojektować dobrą własną postać. Przechodzi przez ...
  • Pieniążek, Justyna (2021-08-26)
    Praca dyplomowa porównuje preprodukcję filmów lalkowych dużych studiów animacji z pracami początkujących artystów. W treści przedstawiam techniki, które są obecnie standardem przy pracy nad filmami pełnometrażowymi. ...
  • Ostaszewska, Dorota (2021-08-26)
    Wideoklip ma początki jako zapis fragmentu koncertu na żywo, lecz rozwinął się w osobny gatunek sztuki filmowej. Jako forma sztuki audiowizualnej, w swej nowoczesnej formie wykształcił cechy postmodernistyczne sięgając po ...
  • Nogal, Anna Maria (2021-08-26)
    Niniejsza praca jest przeglądem zjawiska powstawania personifikacji śmierci na przestrzeni wieków. Jest pracą przekrojową opartą o analizę wybranych dzieł sztuki. Została podzielona na rozdziały ujmujące to zjawisko w ...
  • Lebid, Kateryna (2021-08-26)
    Obecny poziom rozwoju społeczeństwa naznaczony jest znacznym wpływem reorientacji cywilizacyjnej i kulturowej. Kulturowa otwartość literatury pozwala mówić o znacznie szerszym kontekście twórczości niż dotychczas. Rozwój ...
  • Krupińska, Dagmara (2021-08-26)
    Tematem mojej pracy jest historia polskich gier komputerowych, którą przybliżę na podstawie najbardziej znanych polskich tytułów z okresu 1958–2017 r. oraz określę ich znaczenie w kulturze popularnej i społeczeństwie. ...
  • Grupińska, Julia (2021-08-26)
    Niniejsza praca skupia się na zagadnieniu wykorzystywania symboliki i motywów chrześcijańskich w produkcjach animowanych zarówno krótko- i pełnometrażowych, jak i serialach, niezależnie od kraju produkcji. Tekst dotyczy ...
  • Gał, Klementyna (2021-08-26)
    Niniejsza praca porusza kwestie korelacji psychologii z filmem i animacją. Przedstawia problematykę zaburzeń psychicznych oraz czynników z nią powiązanych, które przejawiają się w kinematografii i animacji. Ma na celu ...
  • Czyżewska, Magdalena (2021-08-26)
    Praca dyplomowa ma na celu, przybliżenie kultury Meksyku. Opierając się na filmie Lee Unkricha i Adriana Molina – „Coco”, „La leyenda de la Llorona” w reżyserii Roberto Rodrigueza oraz książkach i własnej wiedzy zdobytej ...
  • Czajkowska, Natalia (2021-08-26)
    Moja praca przedstawia okres przeistoczenia się zawodu charakteryzatora w branży filmowej. Etapy jakie przechodzi na przestrzeni lat i jaką rolę gra w historii kina. Poczynając od niedocenianego zawodu, który polegał tylko ...
  • Burliga, Karolina (2021-08-26)
    This paper is an analysis of four different pieces of animation, connecting their themes to existing arguments in philosophical discourse. The analysis is divided into three distinct sections, each concerning a different ...
  • Andrzejewski, Karol (2021-08-26)
    Praca opisuje i analizuje wpływ komiksowych superbohaterów wydawnictwa Marvel Comics na popkulturę, skupiając uwagę przede wszystkim na branży komiksowej, animacyjnej i filmowej. W oparciu o najważniejsze produkcje, ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto