Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2021 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2021 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Żak, Joanna (2021-08-26)
    Celem niniejszej pracy pisemnej było przedstawienie ewolucji grafiki wideo od początku swojej historii. Praca opiera się na historii od najstarszych gier wideo, zaczynając od „Noughts and Crosses”, przez „Space Invaders”, ...
  • Skrzypek, Kornelia (2021-08-26)
    Praca pod tytułem Fenomen animacji dla dorosłych w XXI wieku, porusza temat filmów animowanych w obecnych czasach oraz jak zmieniło się postrzeganie animacji na przełomie ostatnich 40 lat. Omówione zostają cztery animacje ...
  • Szewczyk, Weronika (2022-10-25)
    Niniejszy dokument stanowi pisemną pracę dyplomową Weroniki Szewczyk w ramach studiów pierwszego stopnia na PJATK, kierunek Grafika ze specjalizacją Animacja. Praca odnosi się do roli i znaczenia dwóch podstawowych składników ...
  • Szczurowski, Paweł (2021-08-26)
    W niniejszej pracy starałem się przedstawić ogólny zarys kanadyjskiej animacji. Celem jej powstania jest przybliżenie czytelnikowi twórców i ich licznych dzieł, od początków kina do czasów współczesnych. Duży nacisk położyłem ...
  • Czajkowska, Natalia (2021-08-26)
    Moja praca przedstawia okres przeistoczenia się zawodu charakteryzatora w branży filmowej. Etapy jakie przechodzi na przestrzeni lat i jaką rolę gra w historii kina. Poczynając od niedocenianego zawodu, który polegał tylko ...
  • Ostaszewska, Dorota (2021-08-26)
    Wideoklip ma początki jako zapis fragmentu koncertu na żywo, lecz rozwinął się w osobny gatunek sztuki filmowej. Jako forma sztuki audiowizualnej, w swej nowoczesnej formie wykształcił cechy postmodernistyczne sięgając po ...
  • Krupińska, Dagmara (2021-08-26)
    Tematem mojej pracy jest historia polskich gier komputerowych, którą przybliżę na podstawie najbardziej znanych polskich tytułów z okresu 1958–2017 r. oraz określę ich znaczenie w kulturze popularnej i społeczeństwie. ...
  • Rosiecka, Barbara (2021-08-26)
    Tematem niniejszej pracy jest seria bestsellerowych gier Assassin’s Creed i próba udowodnienia iż są one grami historycznymi, przy których powstawaniu zaangażowany jest szereg naukowców i historyków. Skupiając się głównie ...
  • Choroś, Weronika (2022-10-25)
    Niniejsza praca stanowi próbę zrozumienia epizodyczności fenomenu interaktywnych filmów, przede wszystkim w kontekście storytellingu. W pierwszej części pracy skupiam się na zrozumieniu pojęcia interaktywności i jego różnych ...
  • Podsiedzik, Urszula (2021-08-26)
    Niniejsza praca skupia się na procesie pisania bohaterów do filmów animowanych. Analizuje filmy studia Ghibli i na ich podstawie stara się opisać, w jaki sposób można zaprojektować dobrą własną postać. Przechodzi przez ...
  • Zielińska, Małgorzata (2021-08-26)
    Niniejsza praca „Jak technologie zmieniają nasze życie” omawia proces kształtowania się technologii na przestrzeni wieków oraz jej wpływ na społeczeństwo i jednostki. Jest to opis przemian zaawansowania technologicznego ...
  • Nylypiuk, Mykhailo (2022-10-25)
    Sztuka jest nieodzownym elementem w życiu człowieka. Towarzyszy nam od paleolitu przez dokładnie każdą znaną cywilizację – w różnych miejscach globu i w różnym czasie. Truizmem będzie stwierdzenie, że sztuka jest jednym z ...
  • Czyżewska, Magdalena (2021-08-26)
    Praca dyplomowa ma na celu, przybliżenie kultury Meksyku. Opierając się na filmie Lee Unkricha i Adriana Molina – „Coco”, „La leyenda de la Llorona” w reżyserii Roberto Rodrigueza oraz książkach i własnej wiedzy zdobytej ...
  • Zhong, Yu (2022-10-25)
    From the ancient agricultural era to modern life, people's life has become more and more fast-paced, especially those living in cities who are under more pressure due to various kinds of competition. As a result, 'minimalism' ...
  • Burdzy, Weronika (2022-10-25)
    Niniejsza praca analizuje mechanizm mityzacji w odniesieniu do filmu Sekrety morza w reżyserii Tomma Moore’a. Rozpoczynając od zdefiniowania pojęć mityzacji oraz mitu, poprzez analizę występowania motywów mitologicznych w ...
  • Grupińska, Julia (2021-08-26)
    Niniejsza praca skupia się na zagadnieniu wykorzystywania symboliki i motywów chrześcijańskich w produkcjach animowanych zarówno krótko- i pełnometrażowych, jak i serialach, niezależnie od kraju produkcji. Tekst dotyczy ...
  • Lenarczyk, Zofia (2022-10-25)
    Celem niniejszej pracy jest skupienie się na motywie śmierci w twórczości Jacka Malczewskiego oraz przyjrzeniu się w jaki sposób wyróżnia się on na tle innych przedstawień tego samego tematu u innych artystów. Moim głównym ...
  • HUNCHAK, OLHA (2022-10-25)
    Nazywanie czegoś "kiczem" jest równoznaczne z powiedzeniem" OOO! co za paskudztwo!". Ale dlaczego to słowo stało się tak kultowe i co uważać za paskudne? Historia kiczu i pojawienie się samego słowa nie trwa długo, ale ...
  • Naumiuk, Honorata (2022-10-25)
    Niniejsza praca jest poświęcona genezie animacji komputerowej. Pokazuje jak na przestrzeni lat nieprawdopodobnie ta dziedzina się rozwinęła. Stanowi także obserwację na temat dążenia do hiperrealizmu w kinematografii ...
  • Minkevich, Margarita (2022-10-25)
    Niniejsza praca poświęcona jest znalezieniu odpowiedzi na kluczowe zagadki portretu sarmackiego. Badając historię jego pochodzenia, ideologii i znaczenia społecznego, a także dokonując porównania z portretem europejskim ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto