Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Bąkała, Kamil (2021-08-20)
    Tematem niniejszej pracy jest zastosowanie algorytmu genetycznego NEAT do utworzenia agentów grających w grę „Snake”. Praca podzielona została na 2 części – część teoretyczną, przedstawiającą i opisującą zagadnienia poruszone ...
  • Kossakowski, Adam (2023-06-15)
    Niniejsza praca opisuje proces projektowania, implementacji oraz analizę systemu tworzącego oraz zmieniającego kod podstawowych klas w języku JAVA, związanych z modelami bazodanowymi, tj. klas modeli, repozytoriów oraz ...
  • Eleryk, Grzegorz (2021-08-19)
    Celem niniejszej pracy inżynierskiej było wygenerowanie grafik przy pomocy głębokiego uczenia nienadzorowanego na przykładzie narzędzii sztucznej inteligencji DCGAN (Deep Convolutional Generative Adversarial Network). ...
  • Mikołajko, Marcel (2021-08-20)
    Struktura tej pracy jest następująca. Na początku znajduje się wprowadzenie do tematyki sieci neuronowych oraz opis rekurencyjnych sieci LSTM wykorzystywanych w dalszej części pracy. Następnie przedstawione zostanie to w ...
  • Pierzchała, Szymon (2023-02-21)
    Praca opisuje zagadnienie steganografii sieciowej. Opisane zostały metody ukrywania wiadomości w sieci oraz ich detekcji. Przeprowadzona została analiza nagłówków TCP oraz IP pod kątem steganografii sieciowej. W pracy ...
  • Cichoń, Kamil; Sobecki, Janusz; Szymański, Jerzy M. (2013)
    In this paper we present a tool for gathering touchscreen data for usability analysis. Touchscreens are becoming the most popular input/output device mainly because of increasing number of smartphones and tablets. As the ...
  • Gdowicz, Wiesław; Więckowska, Marta (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Gesty są istotnym elementem komunikacji między istotami żywymi, a w szczególności pomiędzy ludźmi. Stanowią element komunikacji interpersonalnej i łączą przestrzeń aktywności ruchowej człowieka z przestrzenią sensu. Z tego ...
  • Gdowicz, Wiesław; Więckowska, Marta (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    W wystąpieniu w IV edycji Kansei 2009; "Gesty. Akwizycja ruchu czy znacznie" został postawiony problem relacji pomiędzy akwizycją ruchu gestu w stosunku do metod określania jego znaczenia w kontekście wspólnego ...
  • Pędziński, Michał (2023-06-13)
    This thesis mainly focuses on Google Ads from the perspective of creating a digital marketing campaign. The study is conducted on a real-life case of a small company entering a market, and trying to get leverage over its ...
  • Alvan, Maksym (2023-02-21)
    Celem niniejszej pracy inżynierskiej było stworzenie aplikacji do komunikacji z SFTP serwerem, dla udzielenia łatwego dostępu do plików na serwerze uczelnianym. Aplikacja ta jest oparta o protokół sieciowy SFTP, który ...
  • Piszek, Maciej (2022-10-13)
    W niniejszej pracy omówiono język zapytań GraphQL w kontekście zagadnienia kreowania czytelnych i efektywnych interfejsów programistycznych API. Przedstawiono w niej tło historyczne w postaci wiodących rozwiązań dostępnych ...
  • Hura, Mykyta (2022-10-17)
    Istotą aplikacji jest gra dla dzieci, w której jeden z uczestników otrzyma 3 losowe hasła z których będzie musiał wybrać jedno które następnie narysuje. Pozostali uczestnicy powinni spróbować odgadnąć słowo, wysyłając ...
  • Szymański, Maciej P. (2006)
    Coraz większe nasycenie rynku telefonami komórkowymi otwiera nowe możliwości dla aplikacji WEB i zastosowań eCommerce. Duże zróżnicowanie przeglądarek, wyświetlaczy i standardów powoduje jednak olbrzymie problemy przy ...
  • Dzwonek, Emil (2023-01-13)
    Ta praca magisterska prezentuje proces tworzenia aplikacji m-commerce dla systemu opercyjnego iOS, która jest wysoce konfigurowalna według potrzeb przedsiębiorstwa branży e-commerce. Aplikacja, która jest tematem tego ...
  • Hologram 
    Lachowicz, Maciej; Staruch, Aleksander (2022-10-20)
    Celem naszej pracy było stworzenie urządzenia, które byłoby w stanie wyświetlać trójwymiarowe hologramy. Idea samego wyświetlania opiera się na precyzyjnym przełączaniu zdjęć, zawierających model pod różnym kątem a następnie ...
  • Jakóbczyk, Bartosz (2023-06-13)
    The purpose of this paper is to analyse the ESG activities of Polish banking institutions with a particular focus on the indirect carbon emissions contained in their investment portfolios and then propose a solution to ...
  • Nilova, Daria (2023-06-13)
    have been working as a chief editor in the German media for two years, and since 26 February I have also been running a project to support refugees. This work is about how a small independent Russian-language publication ...
  • Cockton, Gilbert (2013)
    In this paper in support of a keynote presentation at MIDI 2013, I compare three major design paradigms and their commitments to ‘centric’ design activities through analyses of their Abstract Design Situations, which ...
  • Podurgiel, Krzysztof (2023-01-26)
    Praca zawiera opis procesu modyfikacji modelu 3D robota humanoidalnego, opisuje kluczowe aspekty formatu STL i przedstawia niezbędne narzędzia i kroki do pracy nad obiektem 3D w Blenderze. Wreszcie, praca zawiera ...
  • Kuzia, Wojciech (2022-09-29)
    Wiele drużyn kolarskich używa oprogramowania za pomocą którego gromadzi informacje o treningach zawodników, badaniach wydolnościowych, udziałach kolarzy w zawodach. W użyciu są komputery rowerowe pokazujące nie tylko bieżące ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto