Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Szyszko, Benjamin (2023-01-02)
    What happens if you want to know more about users, but none of the methods you know seems to cut it? - You simply invent a new one. This study aims to determine how the software is capable of recognising human emotions ...
  • ARAS, EKREM (2021-08-19)
    The aim of this thesis is to develop a sustainable rewall solution that targets smaller businesses and is shaped according to their needs, in contrast to the rewall development that is becoming more and more complex ...
  • Arakelyan, Arman; Lamas, David (2013)
    We propose that sustainable interaction design can benefit from the notion of appropriation-enabling design in the sense that designing for appropriation can promote renewal and reuse of software and hardware artifacts. ...
  • Brzozowska, Paulina (2023-02-01)
    Poniższa praca „Filantro – platforma do wspomagania akcji charytatywnych” przedstawia projekt oraz implementację platformy mobilnej Android. Praca ma na celu przedstawienie problemu oraz sposób jego rozwiązania. Omówiono ...
  • Dąbrowski, Bartosz (2023-03-23)
    This research paper analyzes tried and tested storage solutions in comparison with blockchain offerings, as well as proposes a mixed concept of a more versatile blockchainbased storage system.
  • Chrustny, Paweł (2021-08-20)
    Niniejsza praca inżynierska miała na celu utworzenie aplikacji Web, która wspomaga proces nauki przy użyciu wirtualnych fiszek. Praca zawiera krótkie porównanie istniejących aplikacji oraz ich algorytmy SRS (Spaced Repetition ...
  • Flumio 
    Nquyen, Izabela; Chrząszcz, Anna; Bartczuk, Damian; Kruk, Daniel (2021-08-19)
    Celem naszej pracy było stworzenie systemu wspomagającego działanie średniej wielkości firmy. Główną funkcjonalnością programu jest rejestrowanie czasu przepracowanego w projektach. W procesie tworzenia aplikacji powstało ...
  • Foreword 
    Marasek, Krzysztof; Sikorski, Marcin (2013)
    Recent advances if Information Technology (IT), combined with multimodal interaction have allowed for rapid development of mobile computing, resulting in handheld devices and on-line services being a natural part of everyday ...
  • Domaszewski, Adam (2022-10-13)
    Efektem niniejszej pracy inżynierskiej jest prototyp forum do prowadzenia dyskusji na tematy nazewnicze posiadajacy dedykowane rozwiazania dla tego rodzaju problemów, m.in.: • Dedykowana sekcja dla sugestii nazw elementów, ...
  • Kartaszyński, Rafał Henryk (Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych, 2010)
  • Puczyński, Bartosz (2023-05-24)
    The goal of this thesis is to describe the creation of Java web framework, focused on creating extensible and modular applications. The framework consists of the request handler, XML template parser, component system as ...
  • Urbacki, Sebastian; Kozłowicz, Jakub; Kucharski, Paweł; Sadownik, Michał (2023-06-02)
    RPG is hugely popular genre of games with rich history and many sub-genres. Most RPG games has number of mechanics that are interacting with each other creating core game-play loop. At the moment the most popular ARPG ...
  • Baranetska, Anna (2022-10-17)
    This work is dedicated to describing the development process of a full-stack application. The developed system is created for a special business field, charities. Charity organizations differ from other companies due to ...
  • Kołata, Aleksander (2023-03-23)
    Praca opisuje w jaki sposób możemy wykorzystać model usług FaaS (Function as a Service) w klastrze Kubernetes. Założeniem było przedstawienie oraz porównanie popularnych bibliotek FaaS na licencji open source, które można ...
  • Adamczyk, Jakub; Biniek, Jan; Kulyavets, Taras; Pawłowicz, Jakub (2023-01-24)
    Celem naszego projektu jest stworzenie aplikacji umożliwiającej niesienie pomocy w sposób efektywny. Do tej pory organizacja turniejów polegała wyłącznie na pracy wykonywanej przez ludzi. Idąc za rozwojem technologii staramy ...
  • Bąkała, Kamil (2021-08-20)
    Tematem niniejszej pracy jest zastosowanie algorytmu genetycznego NEAT do utworzenia agentów grających w grę „Snake”. Praca podzielona została na 2 części – część teoretyczną, przedstawiającą i opisującą zagadnienia poruszone ...
  • Kossakowski, Adam (2023-06-15)
    Niniejsza praca opisuje proces projektowania, implementacji oraz analizę systemu tworzącego oraz zmieniającego kod podstawowych klas w języku JAVA, związanych z modelami bazodanowymi, tj. klas modeli, repozytoriów oraz ...
  • Eleryk, Grzegorz (2021-08-19)
    Celem niniejszej pracy inżynierskiej było wygenerowanie grafik przy pomocy głębokiego uczenia nienadzorowanego na przykładzie narzędzii sztucznej inteligencji DCGAN (Deep Convolutional Generative Adversarial Network). ...
  • Mikołajko, Marcel (2021-08-20)
    Struktura tej pracy jest następująca. Na początku znajduje się wprowadzenie do tematyki sieci neuronowych oraz opis rekurencyjnych sieci LSTM wykorzystywanych w dalszej części pracy. Następnie przedstawione zostanie to w ...
  • Pierzchała, Szymon (2023-02-21)
    Praca opisuje zagadnienie steganografii sieciowej. Opisane zostały metody ukrywania wiadomości w sieci oraz ich detekcji. Przeprowadzona została analiza nagłówków TCP oraz IP pod kątem steganografii sieciowej. W pracy ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto