Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Trzeciak, Michał (2022-10-19)
    Praca dotyczy edycji dynamicznej plików wykonywalnych1 dla systemów 32/64 bit. Mimo ogromnego wzrostu technologicznego użytkownicy komputerów coraz rzadziej skupiają się na optymalizacji kodu źródłowego oraz zarządzaniu ...
  • Valuiev, Ruslan (2023-01-05)
    This thesis describes the research and implementation of different ways to conduct data-based driven surveys in the Unity 3D Engine using virtual reality (VR) technologies. The work is intertwined with the creation of ...
  • Gwizdka, Jacek (2013)
    We examined user behavior on information search tasks at two levels of complexity. Users were divided into two levels of working memory span (WM). The results show that in more demanding task conditions both user groups ...
  • Słabik, Jarosław (2023-01-10)
    Niniejsza praca dotyczy istotnego praktycznego problemu wspomagania programistów piszących oprogramowanie na duże maszyny, czyli takie, które spotykamy w halach produkcyjnych, tak by wyeliminować konieczność fizycznej ...
  • Domanova, Natalia (2021-08-19)
    The goal of this thesis is to create a hybrid memory game, where players are supposed to memorize the colour layouts of electronic tiles and reproduce those layouts using their hands, whereas each player’s hand is assigned ...
  • Gdowicz, Wiesław; Jaroszyńska, Joanna (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    W tekście opisano sposoby określania relacji między emocjami, a produktem, którym były flakoniki perfum. Temat został zrealizowany przez Joannę Jaroszyńską studentkę IV roku w Zakładzie Badań Wizualnych i Interakcji ...
  • Kühn, Mathias; Forbrig, Peter; Dittmar, Anke (2013)
    Creating mobile applications is a process of device speci c programming. In this way new devices ask for new solutions. Additionally, experts with programming skills are necessary. There is an urgent need for more e ...
  • Staikov, Andrii (2023-06-13)
    Existing voice recognition systems achieve solid results in processing human speech, however there are still a lot of factors that strongly affect their performance. Accents vary across the world and strongly affect people’s ...
  • Lishchuk, Viktor; Wojciechowski, Łukasz (2023-06-02)
    The game development industry is rapidly changing, it evolves, comes up with new tools and solutions, adapts to the trends to produce products faster, make them more and more interesting, and the development process ...
  • Chebotarov, Artem; Kovalenko, Serhii (2022-10-18)
    Celem projektu jest stworzenie aplikacji webowej, która będzie wspomagała użytkownikom w znalezieniu partnerów dla realizacji swoich projektów lub w znalezieniu ciekawych projektów, które można byłoby z kimś realizować.
  • Szarek, Mateusz (2022-09-30)
    Poniższa praca zawiera przeprowadzoną przez Autora analizę dotyczącą rynku e-sportowego w aspekcie branży. Praca wyjaśnia w jaki sposób funkcjonuje rynek e-sportowy, kto z niego korzysta, kto na nim zarabia, w jaki sposób ...
  • Miałkowski, Mikołaj (2023-06-15)
    W niniejszej pracy podjęta została problematyka regresji ceny walorów kryptograficznych na przykładzie tokenu sieci Ethereum. Analizując wnioski z innych prac o zbliżonej tematyce oraz uwzględniając bardzo wysoką zmienność ...
  • Gnyla, Konrad (2021-08-02)
    Powyższa praca dyplomowa dotyczy etapów produkcji radiowego spotu reklamowego. Opisane są w niej kolejne czynności tworzenia takiego dźwięku, oraz okoliczności jego powstawania oraz warunki, jakie muszą zostać spełnione, ...
  • EventI 
    Kostiuk, Taras; Koval, Anastasiia; Manuilenko, Mykyta (2023-01-25)
    Głównym celem pracy dyplomowej jest stworzenie web aplikacji, która w maksymalnie przejrzysty i łatwy sposób pomoże użytkownikom w znalezieniu lokalnych wydarzeń na różne tematy. Ważnym punktem jest łączenie wszystkich ...
  • Yanushevskyi, Volodymyr (2021-08-20)
    This thesis discusses an evolutionary program synthesis approach of navigating the search space of possible programs. Search process is equipped with a read-eval-print-loop library (REPL) which executes written programs to ...
  • Owczarz, Patryk (2023-02-23)
    Gry komputerowe już od dawna mają znaczące miejsce w branży rozrywkowej i w życiu wielu ludzi. Coraz popularniejsze stają się profesjonalne rozgrywki na najwyższym poziomie, czyli e-sport, którymi regularnie zachwycają ...
  • Bartosz, Żuk (2021-08-19)
    Celem pracy jest zbadanie działania ARJi, narzędzia do ewolucyjnej naprawy programów w Javie, na przykładach uszkodzonych programów współbieżnych. W ramach badania podjęto próbę naprawy uszkodzonej wersji algorytmu Petersona, ...
  • Duda, Agnieszka (2022-11-04)
    The main goal of this paper is to analyze the component responsible for placing the pods onto appropriate nodes - the kube-scheduler, and the methods of extending it. The analysis is based on one of the available papers, ...
  • Szyszko, Benjamin (2023-01-02)
    What happens if you want to know more about users, but none of the methods you know seems to cut it? - You simply invent a new one. This study aims to determine how the software is capable of recognising human emotions ...
  • ARAS, EKREM (2021-08-19)
    The aim of this thesis is to develop a sustainable rewall solution that targets smaller businesses and is shaped according to their needs, in contrast to the rewall development that is becoming more and more complex ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto