Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Wieczorek, Anna; Kłyszejko, Zuzanna; Szarkowska, Agnieszka; Krejtz, Izabela (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    The paper aims at answering the question how to improve accessibility of subtitling for the hearing-impaired. One of the most frequently asked questions in captioning is whether captions should be edited or verbatim. e ...
  • Al-Saeed, Mohammed (2023-01-12)
    Many people are now interested in indoor locator systems that use wireless access point signal strength indicators. Using a geometric technique, you can locate objects in a room using a standard spatial graph. However, ...
  • Zabramski, Stanisław (2013)
    Drawing tasks are rarely addressed experimentally by the HCI community, and even then pointing, steering, or gesturing is promoted as an approach towards drawing. We critically analyze the status quo, propose a new framework ...
  • Woźniak, Filip (2021-08-20)
    Głównym celem projektu było stworzenie praktycznego, przystępnego oraz prostego w użyciu interfejsu użytkownika do dodawania oraz zarządzania danymi podłużnymi związanymi z globalnym użyciem produktów nikotynowych na ...
  • Lipski, Emil (2022-10-18)
    Celem pracy jest stworzenie aplikacji służącej do zarządzania schroniskiem dla psów. System ma za zadanie umożliwić pracownikom schroniska zbierać oraz przechowywać informację na temat wolontariuszy, psów oraz osób ...
  • Bluszcz, Paweł (2023-01-02)
    Tematem pracy było zaprojektowanie i implementacja aplikacji mobilnej wspomagającej osoby cierpiące na afazję w planowaniu ich codziennych zadań. Pracę rozpoczęto od przeglądu istniejących rozwiązań i technik, które są ...
  • Mędrek, Kewin; Borowski, Jakub (2022-10-18)
    Efektem naszej pracy inżynierskiej jest środowisko bazodanowe wraz z aplikacją webową dla firm, które planują w prosty i przejrzysty sposób zarządzać zasobami ludzkimi w projektach oraz aby organizacja pracy nad zadaniami, ...
  • Łukowski, Jakub (2022-10-17)
    Praca opisuje próbę stworzenia i ewaluacji modelu symulacji pozwalającej na predykcję cen akcji na giełdach papierów wartościowych. W tym celu na podstawie wiedzy finansowej odwzorowano uproszczony system giełdowy oraz ...
  • Kaźmierczak, Jakub (2023-01-25)
    Celem projektu jest opracowanie oraz implementacja systemu odpowiadającego za gromadzenie danych tematycznych w Internecie i udostępnianie ich użytkownikom w przystępny sposób. Aplikacja wykorzysta technologię RSS. ...
  • Pyrzanowski, Kacper (2023-02-01)
    Tematem niniejszej pracy jest stworzenie platformy wspomagającej analizę danych rynkowych gry World of Warcraft Classic, wykorzystując architekturę opierającą się na szynie komunikacyjnej typu klient-serwer. Zadaniem owej ...
  • Trzciński, Damian (2021-08-24)
    Praca ma na celu pokazanie implementacji algorytmu genetycznego na podstawie stworzonej przez autora pracy gry. Tłumaczy także działanie klasycznych algorytmów darwinowskich przedstawiając i kolejno wyjaśniając etapy ich ...
  • Mikołajko, Marcel (2023-01-12)
    Ta praca dotyczy implementacji algorytmów grupowania oraz porównania ich wydajności z dostepnymi gotowymi rozwiązaniami. Na początku znajduje się krótkie wprowadzenie do uczenia maszynowego. Następnie omówiono działanie i ...
  • Kurpiewski, Witold (2022-10-20)
    Celem pracy jest stworzenie komputerowego gracza w shogi, a także przybliżenie tematu drzew decyzyjnych, sposobu ich działania, algorytmów stosowanych w połączeniu z nim oraz wykorzystania ich w autonomicznych systemach ...
  • Konieczny, Monika (2010)
    Jednym z narzędzi wykorzystywanych do efektywnego projektowania interface'u użytkownika jest "Persona". Persona to wirtualny profil potencjalnego użytkownika aplikacji - z określonym szkicowym życiorysem, cechami ...
  • Konieczny, Monika (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Jednym z narzędzi wykorzystywanych do efektywnego projektowania interface'u użytkownika jest "Persona". Persona to wirtualny profil potencjalnego użytkownika aplikacji - z określonym szkicowym życiorysem, cechami ...
  • Marcin, Stempkowicz (2023-06-16)
    Celem poniższej pracy jest sprawdzenie możliwości jakie daje współczesna neuroewolucja w oparciu o algorytmy NEAT a także zbadanie wpływu rodzaju agregacji neuronów sieci neuronowej na wyniki eksperymentów. Praca najpierw ...
  • Szymańska, Paulina (2022-09-29)
    Niniejsza praca inżynierska „Analityka internetowa i narzędzia ją wspierające” przedstawia tematykę dziedziny, jaką jest analityka internetowa – na podstawie aplikacji webowej i mobilnej Google Analytics. Prezentuję również ...
  • Stojaczyk, Jan (2022-11-16)
    Przygotowanie przypadków testowych jest jednym z kroków w trakcie procesu testowania oprogramowania. W oparciu o specyfikację, wyniki analiz czy doświadczenie tworzone są scenariusze określające zachowanie się aplikacji. ...
  • Jankowski, Michał; Żołnierczuk, Mikołaj (2023-03-23)
    Tematem pracy była analiza czynników wpływających na zachowania konsumenckie w odniesieniu do aplikacji do zamawiania jedzenia przy użyciu aplikacji cyfrowych. W ramach pracy przeprowadzono analizę literaturową zagadnienia, ...
  • Nowak, Piotr Leszek (2023-01-12)
    W pracy dyplomowej „Analiza czynników sukcesu przy wdrażaniu projektu IT w oparciu o metodę Scrum Agile na przykładzie przedsiębiorstwa z branży FMCG” podjęty został temat oceny możliwie szerokiego spektrum czynników, które ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto