Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Cichoń, Kamil; Sobecki, Janusz; Szymański, Jerzy M. (2013)
    In this paper we present a tool for gathering touchscreen data for usability analysis. Touchscreens are becoming the most popular input/output device mainly because of increasing number of smartphones and tablets. As the ...
  • Gdowicz, Wiesław; Więckowska, Marta (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Gesty są istotnym elementem komunikacji między istotami żywymi, a w szczególności pomiędzy ludźmi. Stanowią element komunikacji interpersonalnej i łączą przestrzeń aktywności ruchowej człowieka z przestrzenią sensu. Z tego ...
  • Gdowicz, Wiesław; Więckowska, Marta (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    W wystąpieniu w IV edycji Kansei 2009; "Gesty. Akwizycja ruchu czy znacznie" został postawiony problem relacji pomiędzy akwizycją ruchu gestu w stosunku do metod określania jego znaczenia w kontekście wspólnego ...
  • Pędziński, Michał (2023-06-13)
    This thesis mainly focuses on Google Ads from the perspective of creating a digital marketing campaign. The study is conducted on a real-life case of a small company entering a market, and trying to get leverage over its ...
  • Alvan, Maksym (2023-02-21)
    Celem niniejszej pracy inżynierskiej było stworzenie aplikacji do komunikacji z SFTP serwerem, dla udzielenia łatwego dostępu do plików na serwerze uczelnianym. Aplikacja ta jest oparta o protokół sieciowy SFTP, który ...
  • Piszek, Maciej (2022-10-13)
    W niniejszej pracy omówiono język zapytań GraphQL w kontekście zagadnienia kreowania czytelnych i efektywnych interfejsów programistycznych API. Przedstawiono w niej tło historyczne w postaci wiodących rozwiązań dostępnych ...
  • Hura, Mykyta (2022-10-17)
    Istotą aplikacji jest gra dla dzieci, w której jeden z uczestników otrzyma 3 losowe hasła z których będzie musiał wybrać jedno które następnie narysuje. Pozostali uczestnicy powinni spróbować odgadnąć słowo, wysyłając ...
  • Szymański, Maciej P. (2006)
    Coraz większe nasycenie rynku telefonami komórkowymi otwiera nowe możliwości dla aplikacji WEB i zastosowań eCommerce. Duże zróżnicowanie przeglądarek, wyświetlaczy i standardów powoduje jednak olbrzymie problemy przy ...
  • Dzwonek, Emil (2023-01-13)
    Ta praca magisterska prezentuje proces tworzenia aplikacji m-commerce dla systemu opercyjnego iOS, która jest wysoce konfigurowalna według potrzeb przedsiębiorstwa branży e-commerce. Aplikacja, która jest tematem tego ...
  • Hologram 
    Lachowicz, Maciej; Staruch, Aleksander (2022-10-20)
    Celem naszej pracy było stworzenie urządzenia, które byłoby w stanie wyświetlać trójwymiarowe hologramy. Idea samego wyświetlania opiera się na precyzyjnym przełączaniu zdjęć, zawierających model pod różnym kątem a następnie ...
  • Jakóbczyk, Bartosz (2023-06-13)
    The purpose of this paper is to analyse the ESG activities of Polish banking institutions with a particular focus on the indirect carbon emissions contained in their investment portfolios and then propose a solution to ...
  • Nilova, Daria (2023-06-13)
    have been working as a chief editor in the German media for two years, and since 26 February I have also been running a project to support refugees. This work is about how a small independent Russian-language publication ...
  • Cockton, Gilbert (2013)
    In this paper in support of a keynote presentation at MIDI 2013, I compare three major design paradigms and their commitments to ‘centric’ design activities through analyses of their Abstract Design Situations, which ...
  • Podurgiel, Krzysztof (2023-01-26)
    Praca zawiera opis procesu modyfikacji modelu 3D robota humanoidalnego, opisuje kluczowe aspekty formatu STL i przedstawia niezbędne narzędzia i kroki do pracy nad obiektem 3D w Blenderze. Wreszcie, praca zawiera ...
  • Kuzia, Wojciech (2022-09-29)
    Wiele drużyn kolarskich używa oprogramowania za pomocą którego gromadzi informacje o treningach zawodników, badaniach wydolnościowych, udziałach kolarzy w zawodach. W użyciu są komputery rowerowe pokazujące nie tylko bieżące ...
  • Błaszczyk, Bartłomiej (2023-02-16)
    Celem projektu będzie rozwiązanie problemu z wykonywaniem analiz sprzedażowych i marketingowych firmy Make Me Bio, która zajmuje się produkcją i dystrybucją kosmetyków. Make Me Bio dysponuje systemem transakcyjnym, ale ...
  • Pilichowski, Michał (2023-03-23)
    W ramach niniejszej pracy został opracowany zbiór danych zawierający informację o 83 tysiącach gier. Składa się on z opisów, grafik okładkowych i zdjęć przedstawiających rozgrywkę. Dla danych w postaci tekstowej zostały ...
  • Dubovyi, Roman (2023-01-03)
    This research proposes another way of determining light source position using Machine Learning. In the century that promises rise and rapid growth of Artificial Intelligence (AI) we can expect that computational capabilities ...
  • Denek, Jakub (2022-11-04)
    Tematem przygotowanej przez mnie pracy jest aplikacja webowa, która służy do usprawnienia działania placówek medycznych np. przychodni lekarskiej. Aplikacja ułatwi interakcję związane z badaniami, receptami czy wizytami – ...
  • Bączkowski, Adam (2023-06-15)
    Praca opisuje zaprojektowaną i wykonaną przez jej autora implementację chmury domowej w oparciu o mikrokontroler Raspberry Pi 4. W projekcie tym wykorzystano wyłącznie bezpłatne oprogramowanie. Szczególny nacisk położono ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto