Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Domaszewski, Adam (2022-10-13)
    Efektem niniejszej pracy inżynierskiej jest prototyp forum do prowadzenia dyskusji na tematy nazewnicze posiadajacy dedykowane rozwiazania dla tego rodzaju problemów, m.in.: • Dedykowana sekcja dla sugestii nazw elementów, ...
  • Kartaszyński, Rafał Henryk (Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych, 2010)
  • Puczyński, Bartosz (2023-05-24)
    The goal of this thesis is to describe the creation of Java web framework, focused on creating extensible and modular applications. The framework consists of the request handler, XML template parser, component system as ...
  • Urbacki, Sebastian; Kozłowicz, Jakub; Kucharski, Paweł; Sadownik, Michał (2023-06-02)
    RPG is hugely popular genre of games with rich history and many sub-genres. Most RPG games has number of mechanics that are interacting with each other creating core game-play loop. At the moment the most popular ARPG ...
  • Baranetska, Anna (2022-10-17)
    This work is dedicated to describing the development process of a full-stack application. The developed system is created for a special business field, charities. Charity organizations differ from other companies due to ...
  • Kołata, Aleksander (2023-03-23)
    Praca opisuje w jaki sposób możemy wykorzystać model usług FaaS (Function as a Service) w klastrze Kubernetes. Założeniem było przedstawienie oraz porównanie popularnych bibliotek FaaS na licencji open source, które można ...
  • Adamczyk, Jakub; Biniek, Jan; Kulyavets, Taras; Pawłowicz, Jakub (2023-01-24)
    Celem naszego projektu jest stworzenie aplikacji umożliwiającej niesienie pomocy w sposób efektywny. Do tej pory organizacja turniejów polegała wyłącznie na pracy wykonywanej przez ludzi. Idąc za rozwojem technologii staramy ...
  • Bąkała, Kamil (2021-08-20)
    Tematem niniejszej pracy jest zastosowanie algorytmu genetycznego NEAT do utworzenia agentów grających w grę „Snake”. Praca podzielona została na 2 części – część teoretyczną, przedstawiającą i opisującą zagadnienia poruszone ...
  • Kossakowski, Adam (2023-06-15)
    Niniejsza praca opisuje proces projektowania, implementacji oraz analizę systemu tworzącego oraz zmieniającego kod podstawowych klas w języku JAVA, związanych z modelami bazodanowymi, tj. klas modeli, repozytoriów oraz ...
  • Eleryk, Grzegorz (2021-08-19)
    Celem niniejszej pracy inżynierskiej było wygenerowanie grafik przy pomocy głębokiego uczenia nienadzorowanego na przykładzie narzędzii sztucznej inteligencji DCGAN (Deep Convolutional Generative Adversarial Network). ...
  • Mikołajko, Marcel (2021-08-20)
    Struktura tej pracy jest następująca. Na początku znajduje się wprowadzenie do tematyki sieci neuronowych oraz opis rekurencyjnych sieci LSTM wykorzystywanych w dalszej części pracy. Następnie przedstawione zostanie to w ...
  • Pierzchała, Szymon (2023-02-21)
    Praca opisuje zagadnienie steganografii sieciowej. Opisane zostały metody ukrywania wiadomości w sieci oraz ich detekcji. Przeprowadzona została analiza nagłówków TCP oraz IP pod kątem steganografii sieciowej. W pracy ...
  • Cichoń, Kamil; Sobecki, Janusz; Szymański, Jerzy M. (2013)
    In this paper we present a tool for gathering touchscreen data for usability analysis. Touchscreens are becoming the most popular input/output device mainly because of increasing number of smartphones and tablets. As the ...
  • Gdowicz, Wiesław; Więckowska, Marta (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Gesty są istotnym elementem komunikacji między istotami żywymi, a w szczególności pomiędzy ludźmi. Stanowią element komunikacji interpersonalnej i łączą przestrzeń aktywności ruchowej człowieka z przestrzenią sensu. Z tego ...
  • Gdowicz, Wiesław; Więckowska, Marta (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    W wystąpieniu w IV edycji Kansei 2009; "Gesty. Akwizycja ruchu czy znacznie" został postawiony problem relacji pomiędzy akwizycją ruchu gestu w stosunku do metod określania jego znaczenia w kontekście wspólnego ...
  • Pędziński, Michał (2023-06-13)
    This thesis mainly focuses on Google Ads from the perspective of creating a digital marketing campaign. The study is conducted on a real-life case of a small company entering a market, and trying to get leverage over its ...
  • Alvan, Maksym (2023-02-21)
    Celem niniejszej pracy inżynierskiej było stworzenie aplikacji do komunikacji z SFTP serwerem, dla udzielenia łatwego dostępu do plików na serwerze uczelnianym. Aplikacja ta jest oparta o protokół sieciowy SFTP, który ...
  • Piszek, Maciej (2022-10-13)
    W niniejszej pracy omówiono język zapytań GraphQL w kontekście zagadnienia kreowania czytelnych i efektywnych interfejsów programistycznych API. Przedstawiono w niej tło historyczne w postaci wiodących rozwiązań dostępnych ...
  • Hura, Mykyta (2022-10-17)
    Istotą aplikacji jest gra dla dzieci, w której jeden z uczestników otrzyma 3 losowe hasła z których będzie musiał wybrać jedno które następnie narysuje. Pozostali uczestnicy powinni spróbować odgadnąć słowo, wysyłając ...
  • Szymański, Maciej P. (2006)
    Coraz większe nasycenie rynku telefonami komórkowymi otwiera nowe możliwości dla aplikacji WEB i zastosowań eCommerce. Duże zróżnicowanie przeglądarek, wyświetlaczy i standardów powoduje jednak olbrzymie problemy przy ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto