Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Informatyki / Faculty of Information Technology według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Kubara, Michał (2022-11-04)
    Praca podejmuje problematykę dobrych i złych praktyk w języku proceduralnym Transact-SQL. Opisano serwer baz danych w jakim działa język Transact-SQL. Wyjaśniono, czym różni się język proceduralny Transact-SQL od języka ...
  • Początek, Konrad (2023-01-09)
    Praca magisterska dotyczy dobrych praktyk tworzenia aplikacji webowych. Szczególny nacisk zostanie położony na zagadnienia architektury, wzorców projektowych i testowania oraz modelowanie przepływu dostarczania gotowych ...
  • Strzelecki, Eryk (2023-02-21)
    Celem pracy jest zabezpieczenie poczty elektronicznej wysyłanej poprzez aplikację Microsoft Outlook, która aktualnie jest jedną z najpopularniejszych i najczęściej wykorzystywanych aplikacji do obsługi poczty w organizacjach. ...
  • Jarominek, Michał (2022-11-17)
    W niniejszej pracy zajmiemy się problematyką przetwarzania kwerend w sposób przybliżony (AQP – Approximate Query Processing). Pomimo znacznego wzrostu mocy obliczeniowej współczesnych komputerów w stosunku do maszyn ...
  • Mieczkowski, Mateusz (2023-01-12)
    Tematem pracy jest zbadanie możliwości stworzenia oprogramowania automatycznie dopasowującego zadany tekst do utworu muzycznego i tworzącego ścieżkę napisów w dowolnym formacie. Pomysł projektu wynika z osobistego doświadczenia ...
  • Bartkowski, Wiesław (2006)
    Metoda sortowania kart jest powszechnie i od dawna stosowaną techniką użyteczności pozwalającą odkryć jak użytkownicy postrzegają przestrzeń pojęć np. taką jaką posługuje się dany interfejs urządzenia albo witryny internetowej. ...
  • Trzeciak, Michał (2022-10-19)
    Praca dotyczy edycji dynamicznej plików wykonywalnych1 dla systemów 32/64 bit. Mimo ogromnego wzrostu technologicznego użytkownicy komputerów coraz rzadziej skupiają się na optymalizacji kodu źródłowego oraz zarządzaniu ...
  • Valuiev, Ruslan (2023-01-05)
    This thesis describes the research and implementation of different ways to conduct data-based driven surveys in the Unity 3D Engine using virtual reality (VR) technologies. The work is intertwined with the creation of ...
  • Gwizdka, Jacek (2013)
    We examined user behavior on information search tasks at two levels of complexity. Users were divided into two levels of working memory span (WM). The results show that in more demanding task conditions both user groups ...
  • Słabik, Jarosław (2023-01-10)
    Niniejsza praca dotyczy istotnego praktycznego problemu wspomagania programistów piszących oprogramowanie na duże maszyny, czyli takie, które spotykamy w halach produkcyjnych, tak by wyeliminować konieczność fizycznej ...
  • Domanova, Natalia (2021-08-19)
    The goal of this thesis is to create a hybrid memory game, where players are supposed to memorize the colour layouts of electronic tiles and reproduce those layouts using their hands, whereas each player’s hand is assigned ...
  • Gdowicz, Wiesław; Jaroszyńska, Joanna (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    W tekście opisano sposoby określania relacji między emocjami, a produktem, którym były flakoniki perfum. Temat został zrealizowany przez Joannę Jaroszyńską studentkę IV roku w Zakładzie Badań Wizualnych i Interakcji ...
  • Kühn, Mathias; Forbrig, Peter; Dittmar, Anke (2013)
    Creating mobile applications is a process of device speci c programming. In this way new devices ask for new solutions. Additionally, experts with programming skills are necessary. There is an urgent need for more e ...
  • Staikov, Andrii (2023-06-13)
    Existing voice recognition systems achieve solid results in processing human speech, however there are still a lot of factors that strongly affect their performance. Accents vary across the world and strongly affect people’s ...
  • Lishchuk, Viktor; Wojciechowski, Łukasz (2023-06-02)
    The game development industry is rapidly changing, it evolves, comes up with new tools and solutions, adapts to the trends to produce products faster, make them more and more interesting, and the development process ...
  • Chebotarov, Artem; Kovalenko, Serhii (2022-10-18)
    Celem projektu jest stworzenie aplikacji webowej, która będzie wspomagała użytkownikom w znalezieniu partnerów dla realizacji swoich projektów lub w znalezieniu ciekawych projektów, które można byłoby z kimś realizować.
  • Szarek, Mateusz (2022-09-30)
    Poniższa praca zawiera przeprowadzoną przez Autora analizę dotyczącą rynku e-sportowego w aspekcie branży. Praca wyjaśnia w jaki sposób funkcjonuje rynek e-sportowy, kto z niego korzysta, kto na nim zarabia, w jaki sposób ...
  • Miałkowski, Mikołaj (2023-06-15)
    W niniejszej pracy podjęta została problematyka regresji ceny walorów kryptograficznych na przykładzie tokenu sieci Ethereum. Analizując wnioski z innych prac o zbliżonej tematyce oraz uwzględniając bardzo wysoką zmienność ...
  • Gnyla, Konrad (2021-08-02)
    Powyższa praca dyplomowa dotyczy etapów produkcji radiowego spotu reklamowego. Opisane są w niej kolejne czynności tworzenia takiego dźwięku, oraz okoliczności jego powstawania oraz warunki, jakie muszą zostać spełnione, ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto