Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tematu "gry komputerowe"

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tematu "gry komputerowe"

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Trzciński, Damian (2021-08-24)
    Praca ma na celu pokazanie implementacji algorytmu genetycznego na podstawie stworzonej przez autora pracy gry. Tłumaczy także działanie klasycznych algorytmów darwinowskich przedstawiając i kolejno wyjaśniając etapy ich ...
  • Borczyk, Wojciech; Kujawski, Jacek; Marzec, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    Książka omawia najważniejsze zagadnienia z zakresu projektowania i programowania wieloplatformowych silników gier wideo. Czytelnik dowie się o zastosowaniach tego typu silników i założeniach które leżą u ich podstaw. Książka ...
  • Bujnik, Wiktoria (2023-03-20)
    Poniższa praca ,,Czynniki wpływające na odbiór gry komputerowej” zawiera szczegółowe opracowanie zagadnień związanych z tworzeniem gier wideo oraz czynnikami wpływającymi na ich atrakcyjność. W pierwszym rozdziale została ...
  • Kostohryz, Kateryna (2023-03-20)
    Jak często państwo widzą różne formy reklam? Bardzo często. Ale nie wszystkie reklamy są widoczne i nie zawsze rozumiemy że patrzymy na reklamę. A nawet w grach komputerowych jest reklama chociaż nie każdy grać to ...
  • Rasińska, Milena (2021-09-22)
    W pierwszym rozdziale definiuję gry komputerowe i książki i omawiam ich znaczenie. Tu zwracam uwagę w szczególności na różnice w historii i technologii tych mediów i wynikające z nich różnice w ich postrzeganiu przez ...
  • Kessel, Tadeusz (2021-08-02)
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, że gry komputerowe, jako twór nowego medium, mogą być narzędziem wykorzystywanym do edukowania. Jest wiele gier, które w pierwotnym założeniu były przeznaczone do celów rozrywkowych, ...
  • Krupińska, Dagmara (2021-08-26)
    Tematem mojej pracy jest historia polskich gier komputerowych, którą przybliżę na podstawie najbardziej znanych polskich tytułów z okresu 1958–2017 r. oraz określę ich znaczenie w kulturze popularnej i społeczeństwie. ...
  • Bilczyński, Kamil; Pazdur, Wojciech; Pomorski, Przemysław; Zieliński, Jarosław (Wydawnictwo PJWSTK, 2012)
    Z grafiką interaktywną (real-time) w ostatnich latach mamy do czynienia niemal wszędzie – od gier na telefony komórkowe, komputery osobiste i konsole, przez wizualizacje naukowe i reklamowe w kioskach prezentacyjnych lub ...
  • Rasińska-Kęsik, Milena (2022-10-31)
    Praca jest poświęcona analizie języka wizualnego w grach wideo. Badania skupiają się nad tym, jaki wpływ na rozgrywkę i doświadczenie gracza ma grafika w grach. W pierwszym rozdziale na podstawie analizy historii rozwoju ...
  • Czarnocka, Natalia (2023-03-16)
    Niniejsza praca podejmuje temat stosowania nostalgii jako środka stylistycznego w grach komputerowych i grach internetowych (ARG), z perspektywy nastolatków i młodych dorosłych. Praca jest oparta na indywidualnej analizie ...
  • Kostrzewska‑Szyszka, Emilia (2022-10-31)
    W rozdziale pierwszym pokazano proces przekształcenia mediów masowych z przekaźnika informacji na również czołowe medium rozrywki społecznej. Rozdział drugi został poświęcony sztuce, problemowi jej zdefiniowania oraz ...
  • Łukasik, Michał (2022-10-19)
    Tematem niniejszej pracy dyplomowej jest tworzenie strategicznej gier turowej w środowisku Unity. Opisane w niej są problemy, które wystąpiły podczas opracowywania gry “Decadence: The Wars of Lupain”, a także rozwiązania, ...
  • Hacura, Łukasz; Borczyk, Wojciech (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    Książka omawia najważniejsze zagadnienia projektowania i tworzenia kodu gier video. Układ materiału książki kolejno wprowadza w coraz bardziej szczegółowe elementy, na jakie składa się programowanie gier. Nacisk w omawianiu ...
  • Włodarczyk, Aleksandra (2022-09-27)
    Storytelling inaczej zwany marketingiem narracyjnym jest istotnym elementem budowania marki oraz postrzegania produktu przez klienta. W przypadku medium, jakim są gry komputerowe otwiera przed nami nieskończone ...
  • Świątczak, Barbara (2021-09-21)
    Ninejsza praca ukazuje różne sposoby projektowania i przedstawiania w mediach motywu istot pozaziemskich. Opisuje pierwsze próby zilustrowania tych istot i powody, dla których już setki lat temu w sztuce pojawiają się ...
  • Rogińska, Dorota (2021-08-02)
    Niniejsza praca licencjacka dotyczy przedstawienia wpływu gier komputerowych na życie graczy, oraz ich znaczenia formującego się dzięki drodze, którą były w stanie przejść, aby stać się wpływową, interaktywną rozrywką, ...
  • Świątkiewicz, Maciej (2023-01-18)
    Celem niniejszej pracy jest prezentacja branży profesjonalnego sportu elektronicznego oraz wyjaśnienie na czym polega wspomaganie podejmowania decyzji w tej dziedzinie przy użyciu systemów Business Intelligence. Wnioski z ...
  • Derwińska, Justyna (2021-08-04)
    Celem pracy pt. „Wyznanie, komentarz, eksperyment – gry osobiste jako nowa forma ekspresji” było zastanowienie się nad możliwościami narracyjnymi komputerowych gier osobistych. W tym celu przybliżyłam stan badań nad ...