Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tematu "VR"

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tematu "VR"

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Urbański, Kacper (2023-02-16)
    Praca zawiera analizę dostępnych oraz możliwych technologii do wykorzystania w produkcji kontrolerów VR, skupia się na aspekcie śledzenia palców w przestrzeni oraz możliwościach wysyłania informacji zwrotnej użytkownikowi ...
  • Gushchinskaya, Elizaveta (2022-10-27)
    Fashion concepts and their approaches have significantly changed in the 21st century. The image of a consumer as well as his/her perception of current trends requires fashion to suit the consequences of rapidly changing ...
  • Kosonowska, Natalia (2021-09-17)
    W pracy magisterskiej przeanalizowałam problem wykorzystania różnych narzędzi artystycznych związanych z nowymi technologiami w procesie twórczym. Problem został omówiony na podstawie najnowszych projektów trzech artystów ...
  • Muzyka, Ivan (2022-10-19)
    Celem poniższej pracy będzie zaproponowanie metodologii przy tworzeniu gier wideo, które docelowo będą zaimplementowane na różne platformy. Jednym z wyzwań będzie zbadanie problemów związanych z jakimi można się spotkać, ...
  • Woźniak, Justyna (2022-10-31)
    Poniższy tekst jest uzupełnieniem mojej pracy praktycznej o tytule Tajemniczy świat Edgara Allana Poego. Opisuję w nim twórczość i postać amerykańskiego poety oraz jak jego dzieła zainspirowały mnie do stworzenia multimedialnego ...
  • Barć, Sylwia (2022-10-31)
    Niniejsza praca dyplomowa zatytułowana „Technologia Wirtualnej Rzeczywistości jako narzędzie przyszłości XXI wieku. Jak wirtualna rzeczywistość zmienia świat?”, zajmuję się tematyką technologii wirtualnej rzeczywistości ...
  • Rudnicka, Agata (2022-10-28)
    In 2014 26,5% of the population of the EU declared an unmet need for healthcare. This number is decreasing, yet millions of people still cannot get the help they need in the field of medicine. The main reasons are prices, ...
  • Boyko, Vladyslav (2022-09-28)
    In this paper I am going to analyze how interactivity can be applied to performing arts in order to influence the perception of the viewer. I will also study particular examples of how interaction design is used as a ...
  • Szykuła, Agata (2023-01-04)
    Praca Virtual tattooing- nowe media w sztuce tatuażu poświęcona jest rozwojowi sztuki tatuażu za pomocą nowych technologii wynalezionych w XXI wieku. Anna Zhilyaev (ur. 1984)1, Miron V. Krueger (ur. 1942)2 czy Marina ...
  • Jańczuk, Gabriel (2023-05-30)
    W swojej pracy, mam zamiar wykazać, że rzeczywistość wirtualna jest prawdziwym, pełnoprawnym nowym medium. W części teoretycznej chcę opisać jak działa technologia VR, pokrótce opowiedzieć historię jej powstawania, od ...
  • Dziechciarski, Piotr (2023-01-04)
    Niniejszy tekst stanowi próbę przedstawienia sztuki oraz technologii VR, w formie ściśle połączonego splotu dwóch nawzajem uzupełniających się materii o wspólnym iluzjonistycznym mianowniku. Cieszącym się jednocześnie ...
  • Szymanowska, Anna Monika (2023-03-20)
    Celem pracy jest podjęcie problemu badawczego, jakim jest sposób odbioru sztuki immersive art w przestrzeni miejskiej. Praca składa się z trzech rozdziałów, w których podejmuję kolejno tematykę wprowadzenia do immersive ...
  • Godlewski, Tomasz (2022-09-28)
    Tematem niniejszej pracy jest zastosowanie technologii VR w wystawach muzealnych, stanowi ona uzupełnienie do mojej pracy praktycznej, w której wykonałem przykładową wystawę, przedstawiające dwa samoloty myśliwskie z czasów ...
  • Halubnichaya, Aliaksandra (2021-09-17)
    Praca składa się z wstępu, czterech rozdziałów oraz zakończenia. Pierwszy rozdział pracy stanowi wprowadzenie do omawianej tematyki i poświęcony został wyjaśnieniu podstawowych pojęć i zagadnień związanych z technologią ...