Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tematu "3D"

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tematu "3D"

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Kao, Jason S. (2013)
    Abstract This paper discusses the effect of brightness contrast on stereoscopic 3D (S3D) perception from a psychophysical viewpoint. It considers the way in which S3D perception is influenced by different decisions ...
  • Rzeczyca, Anna Karolina (2022-10-26)
    W mojej pracy przeanalizowałam nową formę estetyki współczesnych animacji 3D. Celem było ustalenie ogólne charakterystyki stylu brzydkiego 3D pod kątem jego tematyki oraz formy. Proces rozpoczęłam zagłębieniem się w ...
  • Pietrzak, Wiktor (2021-09-17)
    Praca magisterska „Historia animacji na przykładzie studia Pixar” opisuje zagadnienia związane z ewolucją animacji która nastąpiła wraz z dynamicznym rozwojem technologii cyfrowych. Przybliżono tu okoliczności pierwszych ...
  • Gorbatiuk, Lina (2023-05-30)
    Poniższa praca zajmuje się badaniem historii grafiki 3D w grach. Omawia zarys historii gier 2D i jak społeczeństwo zaczęło interesować się tworzeniem gier w przestrzeni trójwymiarowej. Praca skupia się również na historii ...
  • Paradowska, Patrycja (2023-01-04)
    Wychodząc od technik wykorzystywanych przez studio, kulis powstania produkcji, pomysłów, storyboardów aż do postprodukcji, przechodzę do koncepcji pracy. Przedstawiam różne techniki animacji i ich wykorzystanie. Odnoszę ...
  • Smilianets, Mykhailo; Solodkyi, Anton (2023-06-02)
    Niniejsza praca dyplomowa dotyczy implementacji gry logiczno-edukacyjnej Teacher Days, w której nacisk został nałożony na interaktywność poprzez odpowiednie dostosowanie mechanik, takich jak rysowanie, stworzenie wstępnego ...
  • Łodyga, Stefan; Gientka, Jakub; Mohamed, Abdulla (2023-06-02)
    This dissertation examines the development of an immersive horror game made in the Unity 3D game engine and all the aspects involved in the process. The aim of this paper is to shed some light on how to induce fear, ...
  • Dmowski, Łukasz (2022-10-25)
    Celem nadrzędnym niniejszej pracy było przybliżenie czytelnikowi i oswojenie z bardzo prostą, lecz atrakcyjną techniką Timelapse. Stąd nazwa znalazła się w tytule. Jednakże w trakcie pracy nad tematem postanowiłem opisać ...
  • Góralczyk, Jakub (2023-06-02)
    This thesis aims to summarise the theory and implementation of voxel generation and give real-world demonstrations of these concepts in Unity (ver. 2022.12). Both simulations and video games can use Voxels for ...
  • Taran, Valeriia (2021-09-21)
    Praca dyplomowa opisuje proces tworzenia projektu "Moj Świat". Opisuje problemy, które pojawiły się w procesie tworzenia pracy praktycznej. Zostało sformułowane pojęcie "Wirtualnej Rzeczywistości". Koncepcja projektu ...
  • Barkova, Polina (2022-09-28)
    Obserwowanie procesu zmian zawsze jest interesujące, zwłaszcza teraz, gdy wszystko zmienia się tak szybko, że trudno śledzić. W swojej pracy chcę opowiedzieć o stosunkowo nowej technologii, jaką jest druk 3D oraz o tym, ...