Poniższa praca stanowi rozważania na temat nadprodukcji oraz powtarzalności obrazu we współczesnej kulturze i sztuce. W nowoczesnym społeczeństwie, zagłębionym w rzeczywi-stości internetowej, coraz częściej mamy do czynienia ...
Tematem mojej pracy pisemnej są najlepsze okładki płytowe XX wieku. W swojej pracy przybliżam pojęcie
i funkcję okładki płytowej oraz historie i okoliczności powstania najlepszych okładek. Każda okładka
o której piszę ...
Uprodukcyjnienie modeli uczenia maszynowego jest ogromnym wyzwaniem dla
wielu projektów w branży. Implementacja praktyk DevOps okazały się skuteczne w
przyspieszeniu rozwoju i zmniejszeniu ryzyka rozwoju tradycyjnego ...
Celem niniejszej pracy było przedstawienie charakterystyki pracy z danymi
przy użyciu Sparka. Integralną częścią Sparka jest język Scala, dlatego w pierwszej
części pracy zostały przedstawione podstawowe zagadnienia ...
Niniejsza praca skupia się na analizie filmu Davida Cronenberga Crash oraz wideoklipach zawierających motyw wypadków samochodowych. Wyjaśnia, dlaczego jego występowanie jest tak częste i przedstawia rozważanie na tym, w ...
Japanese animated films are known all over the world and gain more and more
recognition each year. Deep and thoughtful storylines, along with simple, yet
eye-catching, character designs, engage the viewers, and this ...
W swojej pracy przedstawię ogólny zarys tematu narracji dźwiękiem i muzyką w grach komputerowych i konsolowych. W pracy przedstawione zostały historia, mająca początki w latach 70. XX wieku, główne różnice między produkcją ...
W swojej pracy opisuję, jakimi narzędziami narracji posługują się gry wideo. Analizuję znaczenie fabuły oraz gameplay’u oraz zastanawiam się jakie są przewagi narracji growej nad filmową i literacką. Rozpoznaję typy narracji ...
This paper compares two contemporary animated series – BoJack Horseman and Rick and Morty and explores the similarities between them and, respectively, medieval animal tales, such as “Reynard the Fox” or “Ysengrimus”, and ...
Celem mojej pracy teoretycznej jest pokazanie możliwości jakie dają współczesne narzędzia
generatywne w kontekście sztuki oraz pracy twórczej artysty, ale także omówienie
niejasności i problemów spowodowanych korzystaniem ...
Korpusy mowy posiadają wiele zastosowań. Można na ich podstawie badać własności
języka mówionego, czy opracowywać algorytmy np. rozpoznawania mowy lub klasyfikacji
mówców. W przypadku niektórych podejść, takich jak uczenie ...
Metodyka DevOps uzyskała w ostatnich latach opinię najnowocześniejszego podejścia do tematu produkcji i utrzymania oprogramowania, praca inżynierska ma na celu zgłębienie elementów tej metodyki, jej historii i kierunków ...
This thesis goes into detail about various Chilean comic and cartoon characters and how they accurately represent many aspects of Chilean culture, history and national identity, especially in regards to characters of the ...
Inżynieria wymagań jest ważnym działem inżynierii oprogramowania. Znaczenie inżynierii wymagań i prawidłowego przebiegu procesów zarządzania wymaganiami jest często kluczowym czynnikiem sukcesu dla projektów informatycznych. ...
Tematem tej pracy będzie badanie możliwości nawigacji robotów autonomicznych przy pomocy RSSI. W niej zostaną opisane różne sposoby nawigacji za pomocą fal radiowych oraz ich wady i zalety. Zostanie zbudowany własny robot, ...
Niniejsza praca „Na ile wiarygodny jest koszt planu wykonania zapytania” skupia się na analizie planów wykonania zapytania w MS SQL Server i PostgreSQL, zwracając szczególną uwagę na koszty proponowane w tych planach. Celem ...
W swojej pracy pisemnej Negatywne aspekty konsumpcji treści kultury masowej – jak program RuPaul’s Drag Race zmienił postrzeganie sztuki dragu i przeniósł ją do mainstreamu, staram się przybliżyć czytelnikowi pojęcie Dragu ...
Celem niniejszej pracy będzie analiza wybranych aspektów funkcjonowania jednostki w świecie wirtualnym. W pracy niniejszej podejmę rozważania nad tym, w jaki sposób korzystanie z wybranych aspektów Internetu wpływa na ...