Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Kostynska, Solomiia (2021-09-21)
    Tematem mojej pracy pisemnej jest kalendarz w starożytności i dziś. Jeszcze od czasów starożytnych wiedza na temat czasu i daty była bardzo ważna dla ludzi. Starożytni Grecy i Majowie mieli swoje własne kalendarze, tak jak ...
  • Ostrowski, Michał (2023-02-02)
    Celem pracy jest stworzenie aplikacji komputerowej, służącej do maksymalizowania obrażeń zadawanych podczas rozgrywki w grze League of Legends. Cała logika aplikacji została zaprogramowana w języku Java w środowisku IntelliJ ...
  • Denis, Damian (2021-08-18)
    W swojej pracy skoncentruje się na przedstawieniu roli jaką pełni kamera w świecie filmu. Zaczynając od opisania początków jej powstania, poprzez konstrukcję, elementy dodatkowe, sposób wykorzystania, poruszania, aż do ...
  • Łukaszewicz, Justyna (2021-08-12)
    1.1 Założenia pracy Jedno ze starych polskich przysłów brzmi: jak cię widzą tak cię piszą. Choci aż to powiedzenie powstało wiele lat temu to doskonale odzwierciedla role jaką w ocenie ludzi i rzeczy odg rywa widok ...
  • Rajewska, Anna (2021-08-09)
    Niniejsza praca przedstawia zrealizowane kampanie modowe, które poruszają trudne tematy społeczne, pokazuje siłę jaką może posiadać marka i w jaki sposób stara się wykorzystać swoją pozycję na rynku. Wiele firm wymienionych ...
  • Dudek, Patrycja (2021-08-11)
  • Boguszewska, Klaudia (2021-08-09)
    Celem niniejszej pracy było przedstawienie oraz porównanie polskich i zagranicznych kampanii społecznych, których egzekucja odbyła się w mediach społecznościowych. Przytoczone przeze mnie przykłady są w moim mniemaniu ...
  • Magdalena, Strzalińska (2021-09-21)
    W zawartej pracy rozpatrywany jest motyw mody kobiecej na przestrzeni wieków. Rozdział pierwszy poświęciłam pytaniu „czym jest moda?”. Następnie podałam krótką historię ubioru. Poznawanie historii ubioru kobiecego rozpoczęłam ...
  • Kondo, Kunio (Wydawnictwo PJWSTK, 2008)
  • Mościbrodzki, Wojciech St. (Wydawnictwo PJWSTK, 2008)
    W poniższym artykule autor prezentuje ujęcie metodologii Kansei z punktu widzenia jej roli w przemyśle, w procesie decyzyjnym zarządzania, a także proponuje sposobów, w jaki można rolę tę prezentować studentom i ...
  • Mościbrodzki, Wojciech St. (Wydawnictwo PJWSTK, 2007)
    W niniejszym artykule autor przedstawia próbę wielowymiarowej oceny Kansei, przed- stawiając kilka najważniejszych sposobów ujęcia zjawiska. Metodologia jest także ana- lizowana z punktu widzenia jej roli we współczesnej ...
  • Świderska, Ewa (2021-08-11)
    Rozwój gier komputerowych przypadł na okres w drugiej połowy XX wieku. Wiąże się z dynamicznym wprowadzaniem wielu zmian i innowacji. Gry od prostych symulacji gry w tenisa wyewoluowały do bardzo skomplikowanych i ...
  • Kuźma, Emilia (2023-05-30)
    Przedmiotem opracowania jest zaaranżowanie przestrzeni w budynku dawnej poczty w Gliwicach, który znajduje się przy ulicy Dolnych Wałów 8. Zakres opracowania obejmuje dwa lokale przerobione i połączone w jeden. Praca ...
  • Nylypiuk, Mykhailo (2022-10-25)
    Sztuka jest nieodzownym elementem w życiu człowieka. Towarzyszy nam od paleolitu przez dokładnie każdą znaną cywilizację – w różnych miejscach globu i w różnym czasie. Truizmem będzie stwierdzenie, że sztuka jest jednym z ...
  • Zawistowska, Michalina (2021-08-09)
    W mojej pracy ,,Kicz w Sztuce” biorę na celownik zjawisko, które zawsze budziło i nadal budzi dużo emocji. Opisuję zmianę postrzegania kiczu na przestrzeni lat oraz towarzyszących mu dyskusji podejmowanych przez najtęższe ...
  • Slomska, Nastasia (2021-09-16)
    Osoby grające w gry komputerowe często wprowadzają do gier różne tożsamości, do dziś relacja między płcią gracza a postaci jest niejasna. Ciekawi mnie jednak pytanie dlaczego ‘’zmiana płci’’ w grach jest tak popularna. ...
  • Białkowska, Ludwika (2021-08-27)
    Poniższa praca podejmuje tematykę kina autorskiego amerykańskiego reżysera Wesa Andersona, ze szczególnym naciskiem na jego animacje. Zawiera objaśnienia czym jest kino autorskie oraz animacja lalkowa, a także ich krótką ...
  • Lubaszewski, Maciej (2021-08-11)