Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Paradziński, Igor (2022-10-19)
    Niniejsza praca podejmuje problematykę dotyczącą japońskiej miękkiej siły generowanej za pomocą zasobów popkultury. Na początku przedstawiona została teoria miękkiej siły stworzona przez Joseph’a Nye’a, uzupełniona o ...
  • Sławiński, Jakub (2022-10-31)
    Poniższa praca zatytułowana „Monumentalizm Dehumanizacji” jest opisem mojej pracy praktycznej, która przedstawia namalowany akrylami tryptyk, do którego została stworzona druga, cyfrowa część pracy, przedstawiająca wyżej ...
  • Rasińska-Kęsik, Milena (2022-10-31)
    Praca jest poświęcona analizie języka wizualnego w grach wideo. Badania skupiają się nad tym, jaki wpływ na rozgrywkę i doświadczenie gracza ma grafika w grach. W pierwszym rozdziale na podstawie analizy historii rozwoju ...
  • Rawa, Jan Bartosz (2021-09-23)
    Piłka nożna uznawana jest przez wielu za najpopularniejszy sport na świecie. Nie ważne czy mówimy o Demokratycznej Republice Konga, Paragwaju czy Irlandii Północnej - wszędzie budzi ona ogromne emocje. Odbywający się co 4 ...
  • Bugakova, Evelina (2023-03-20)
    The concept of the death drive was introduced in 1920 by Sigmund Freud in Beyond the pleasure principle, which examined the organization of the human psyche. Subsequently, Jacques Lacan's interpretation of Freud’s theory ...
  • Bondarenko, Viktoriia (2021-08-30)
    Moja praca dyplomowa dostarcza analizy twórczości japońskiego artysty Junji Ito, który zyskał największą sławę dzięki swoim pracom Tomie i Uzumaki . Twórczość artysty obejmuje nie tylko elementy gatunku horroru, ale także ...
  • Kostynska, Solomiia (2021-09-21)
    Tematem mojej pracy pisemnej jest kalendarz w starożytności i dziś. Jeszcze od czasów starożytnych wiedza na temat czasu i daty była bardzo ważna dla ludzi. Starożytni Grecy i Majowie mieli swoje własne kalendarze, tak jak ...
  • Ostrowski, Michał (2023-02-02)
    Celem pracy jest stworzenie aplikacji komputerowej, służącej do maksymalizowania obrażeń zadawanych podczas rozgrywki w grze League of Legends. Cała logika aplikacji została zaprogramowana w języku Java w środowisku IntelliJ ...
  • Denis, Damian (2021-08-18)
    W swojej pracy skoncentruje się na przedstawieniu roli jaką pełni kamera w świecie filmu. Zaczynając od opisania początków jej powstania, poprzez konstrukcję, elementy dodatkowe, sposób wykorzystania, poruszania, aż do ...
  • Łukaszewicz, Justyna (2021-08-12)
    1.1 Założenia pracy Jedno ze starych polskich przysłów brzmi: jak cię widzą tak cię piszą. Choci aż to powiedzenie powstało wiele lat temu to doskonale odzwierciedla role jaką w ocenie ludzi i rzeczy odg rywa widok ...
  • Rajewska, Anna (2021-08-09)
    Niniejsza praca przedstawia zrealizowane kampanie modowe, które poruszają trudne tematy społeczne, pokazuje siłę jaką może posiadać marka i w jaki sposób stara się wykorzystać swoją pozycję na rynku. Wiele firm wymienionych ...
  • Dudek, Patrycja (2021-08-11)
  • Boguszewska, Klaudia (2021-08-09)
    Celem niniejszej pracy było przedstawienie oraz porównanie polskich i zagranicznych kampanii społecznych, których egzekucja odbyła się w mediach społecznościowych. Przytoczone przeze mnie przykłady są w moim mniemaniu ...
  • Magdalena, Strzalińska (2021-09-21)
    W zawartej pracy rozpatrywany jest motyw mody kobiecej na przestrzeni wieków. Rozdział pierwszy poświęciłam pytaniu „czym jest moda?”. Następnie podałam krótką historię ubioru. Poznawanie historii ubioru kobiecego rozpoczęłam ...
  • Kondo, Kunio (Wydawnictwo PJWSTK, 2008)
  • Mościbrodzki, Wojciech St. (Wydawnictwo PJWSTK, 2008)
    W poniższym artykule autor prezentuje ujęcie metodologii Kansei z punktu widzenia jej roli w przemyśle, w procesie decyzyjnym zarządzania, a także proponuje sposobów, w jaki można rolę tę prezentować studentom i ...
  • Mościbrodzki, Wojciech St. (Wydawnictwo PJWSTK, 2007)
    W niniejszym artykule autor przedstawia próbę wielowymiarowej oceny Kansei, przed- stawiając kilka najważniejszych sposobów ujęcia zjawiska. Metodologia jest także ana- lizowana z punktu widzenia jej roli we współczesnej ...
  • Świderska, Ewa (2021-08-11)
    Rozwój gier komputerowych przypadł na okres w drugiej połowy XX wieku. Wiąże się z dynamicznym wprowadzaniem wielu zmian i innowacji. Gry od prostych symulacji gry w tenisa wyewoluowały do bardzo skomplikowanych i ...
  • Kuźma, Emilia (2023-05-30)
    Przedmiotem opracowania jest zaaranżowanie przestrzeni w budynku dawnej poczty w Gliwicach, który znajduje się przy ulicy Dolnych Wałów 8. Zakres opracowania obejmuje dwa lokale przerobione i połączone w jeden. Praca ...