Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Kamiński, Wiktor (2021-08-09)
    Głównym celem mojej pracy było opisanie dziejów sztuki plakatu w Polsce i wyjaśnienie skąd się wziął współczesny plakat. Chciałem pokazać, że to co teraz się kryje pod tą nazwą nie powstało jak się powszechnie uznaje ...
  • Krupińska, Dagmara (2021-08-26)
    Tematem mojej pracy jest historia polskich gier komputerowych, którą przybliżę na podstawie najbardziej znanych polskich tytułów z okresu 1958–2017 r. oraz określę ich znaczenie w kulturze popularnej i społeczeństwie. ...
  • Bermant, Ihar (2022-10-28)
    Tematem niniejszej pracy jest historia polskiego graffiti. W pracy przedstawiono rozwój tego typu sztuki ulicznej na świecie i w Polsce. Nakreślono czynniki, które wpłynęły na popularność graffiti, a także jak zmieniała ...
  • Osiak, Jakub (2021-08-26)
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie historii portretu. Przytoczone zostaną początki tego zjawiska i pierwotnie towarzyscy mu techniki oraz metody. Następnie określone zostaną cechy charakterystyczne portretów i oraz ...
  • Gorbatiuk, Lina (2023-05-30)
    Poniższa praca zajmuje się badaniem historii grafiki 3D w grach. Omawia zarys historii gier 2D i jak społeczeństwo zaczęło interesować się tworzeniem gier w przestrzeni trójwymiarowej. Praca skupia się również na historii ...
  • Rybachuk, Polina (2023-03-22)
    W tej pracy magisterskiej rozpatruję synergię reklamy i zmian zachodzących w społeczeństwie. W pierwszej części pracy skupiam się na historii rozwoju reklamy w oparciu o powstające nowe nośniki reklamowe oraz na najważniejszych ...
  • Martyna, Bochniak (2023-03-15)
    Niniejsza praca stanowi próbę usystematyzowania wideoklipu, jaki znamy dzisiaj. W pierwszej części ukazany został proces powstawania nowego gatunku od prób stworzenia czegoś nowego i wyjścia z obrazem poza ekran kinowy w ...
  • Użycka, Adrianna (2021-08-06)
    Celem niniejszej pracy magisterskiej było opisanie historii rozwoju web designu oraz roli stron internetowych w kampaniach reklamowych. Pierwszy rozdział pracy pokazuje w jaki sposób rozwój konkretnych technologii wpłynął ...
  • Rosiecka, Barbara (2021-08-26)
    Tematem niniejszej pracy jest seria bestsellerowych gier Assassin’s Creed i próba udowodnienia iż są one grami historycznymi, przy których powstawaniu zaangażowany jest szereg naukowców i historyków. Skupiając się głównie ...
  • Połczyński, Maciej (2021-08-17)
    Each day thousands of people use or simply see letters. Letters all seem to be the same, “a” will always be the “a”. Yet, behind each step taken on the street by the unaware passer-by there are hundreds years of development, ...
  • Przekopska, Katarzyna (2021-08-10)
    Tematem niniejszej pracy będzie teatr w Polsce i jego przekształcenia w czasach współczesnych. Bodźcem do jej napisania jest praktyczny projekt dyplomowy, którego temat wiąże się z twórczością poetycką Mirona Białoszewskiego. ...
  • Hologram 
    Lachowicz, Maciej; Staruch, Aleksander (2022-10-20)
    Celem naszej pracy było stworzenie urządzenia, które byłoby w stanie wyświetlać trójwymiarowe hologramy. Idea samego wyświetlania opiera się na precyzyjnym przełączaniu zdjęć, zawierających model pod różnym kątem a następnie ...
  • Val, Gleb (2022-10-25)
    This diploma thesis is about analyzing Hologram Technology in science fiction cinematography and science fiction/horror video games. The text of the thesis is based on a subjective opinion of the author and can be incorrect ...
  • Janiak, Anna Paulina (2021-09-22)
    Praca zajmować się będzie dwoma przeciwnymi wizerunkami japońskiej mafii. Dlaczego Yakuza postrzegana jest współcześnie jako źródło zła w społeczeństwie japońskim? Czemu literatura przedstawia ich czasem jako bohaterów? ...
  • Oliwia, Smolińska (2022-09-29)
    Dlaczego ludzie interesują się horrorem? Co tak bardzo przyciąga nas do tematów tabu lub takich, które można by uznać za obrzydliwe? Na te i inne pytania odpowiedziano w poniższej pracy, opisując poszczególne potwory ...
  • Mołdawa, Ewelina (2021-08-27)
    Prezentowana praca magisterska ma za zadanie przybliżyć tematykę grozy w grach. Głównym jej celem było przedstawienie i scharakteryzowanie gatunku horror w grach, zaprezentowanie jego ewolucji na przestrzeni czasu oraz ...
  • Omelko, Mateusz (2021-08-02)
  • Piasecka, Marika (2021-08-06)
    W przedstawionej pracy licencjackiej poruszony został temat kina grozy. Z wybrane filmów należących do tego gatunku zostały wybrane ich charakterystyczne cechy pod kątem fabuły, muzyki i obrazu. Cechy te zostały przeanalizowane ...