Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Zalewska, Agnieszka (2022-09-27)
    Praca licencjacka „Granice pomiędzy sztuką a konsumeryzmem w XX wieku” opowiada o zmianach w sztuce XX wieku, spowodowanych poprzez rozwój technologiczny i industrializację, i ukazuje zależności między konsumpcjonizmem ...
  • Kwiek, Karolina Anna (2023-03-20)
    Global climate changes are one of the most important challenges for humanity right now. This paper examines the role of graphic designers in the fight for climate justice as well as the visual language and graphic tools ...
  • Druzenko, Veronika (2021-08-30)
    Ascribing meaning to the movement of stars and planets was for a long time a way for people to make sense of their existence. It is, therefore, not surprising that during different periods, astrology and astronomy produced ...
  • Piszek, Maciej (2022-10-13)
    W niniejszej pracy omówiono język zapytań GraphQL w kontekście zagadnienia kreowania czytelnych i efektywnych interfejsów programistycznych API. Przedstawiono w niej tło historyczne w postaci wiodących rozwiązań dostępnych ...
  • Hura, Mykyta (2022-10-17)
    Istotą aplikacji jest gra dla dzieci, w której jeden z uczestników otrzyma 3 losowe hasła z których będzie musiał wybrać jedno które następnie narysuje. Pozostali uczestnicy powinni spróbować odgadnąć słowo, wysyłając ...
  • Al Shabab, Kanana Shikh (2022-09-30)
    Tematem mojego projektu dyplomowego jest grecka restauracja . Chciałam zaoferować moją propozycję,chociaż nigdy wcześniej nie projektowałam restauracji. Pragnę podzielić się swoją koncepcją. Pomysł na projekt restauracji ...
  • Trześniewska, Joanna (2023-01-04)
    Horror obecnie cieszy się dużą popularnością, a wraz z pojawieniem się nowego medium, jakim jest gra wideo, przeszedł na kolejny etap ewolucji jako gatunek. Mimo pewnych podobieństw do literatury i kina bądź inspiracji z ...
  • Jakubiec, Anna (2021-08-02)
    W tej pracy, zatytułowanej „Gry indie jako most łączący tradycyjną grę komputerową i sztukę współczesną” przedstawiam przykłady dwóch gier, które charakteryzują się innowacyjnym podejściem do swojego medium – tym sposobem ...
  • Kostohryz, Kateryna (2023-03-20)
    Jak często państwo widzą różne formy reklam? Bardzo często. Ale nie wszystkie reklamy są widoczne i nie zawsze rozumiemy że patrzymy na reklamę. A nawet w grach komputerowych jest reklama chociaż nie każdy grać to ...
  • Pruszko, Michał (2021-08-02)
  • Stefanowska, Katarzyna (2022-10-31)
    Celem pracy jest nakreślenie potencjalnej korelacji pomiędzy grami wideo a depresją i stanami lękowymi. W tym celu tekst zawiera kilka rozdziałów, które poruszają różne, istotne dla tematu zagadnienia - począwszy od ustalenia ...
  • Khomich, Alena (2021-09-22)
    Wizualizacja jest jednym z najważniejszych elementów w produkcji gier wideo. Styl graficzny nadaje wyjątkową atmosferę oraz robi grę bardziej a trakcyjną i fascynującą. Niniejsza praca, podejmuje badania w obszarze ...
  • Rasińska, Milena (2021-09-22)
    W pierwszym rozdziale definiuję gry komputerowe i książki i omawiam ich znaczenie. Tu zwracam uwagę w szczególności na różnice w historii i technologii tych mediów i wynikające z nich różnice w ich postrzeganiu przez ...
  • Kessel, Tadeusz (2021-08-02)
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, że gry komputerowe, jako twór nowego medium, mogą być narzędziem wykorzystywanym do edukowania. Jest wiele gier, które w pierwotnym założeniu były przeznaczone do celów rozrywkowych, ...
  • Wiśniewski, Robert (2021-08-10)
  • Smoczyńska, Helena (2022-09-27)
    Praca podejmuje problematykę dotyczącą miejsca gier komputerowych w świecie sztuki, gdzie są one analizowane pod kątem artystycznym wybranych definicji. Ponadto praca bazuje na definicji Władysława Tatarkiewicza, a jako ...
  • Gry o los 
    Bidzilia, Anna (2023-05-30)
    Przedmiotem niniejszego opracowania jest wróżbiarstwo, jego znaczenie psychologiczne oraz rola w sztuce, zarówno współczesnej, jak i dawnej. Próbuję w swojej pracy odpowiedzieć na pytanie, dlaczego ludzie się do niego ...
  • Kafarska, Kamila (2023-01-04)
    Niniejsza praca skupia się na dyskusji dotyczącej uznania gier komputerowych jako formy sztuki, toczącej się między środowiskiem artystycznym, a konsumentami i twórcami gier. Tekst ma za zadanie przybliżyć argumenty obu ...
  • Kornaś, Aleksandra (2021-08-02)
    W tej pracy analizuję gry wideo w kontekście sztuki i Gesamtkunstwerk. Przybliżam kontekst społeczny i historyczny, by wyjaśnić jak gry są obecnie odbierane w społeczeństwie i jakie mogą być tego przyczyny. Znajduję ...
  • Szymański, Maciej P. (2006)
    Coraz większe nasycenie rynku telefonami komórkowymi otwiera nowe możliwości dla aplikacji WEB i zastosowań eCommerce. Duże zróżnicowanie przeglądarek, wyświetlaczy i standardów powoduje jednak olbrzymie problemy przy ...