Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Szytko, Maciej (2023-05-30)
    Niniejsza praca, podejmuje problematykę graffiti w przestrzeni publicznej. Objaśnia specyficzne słownictwo oraz stara się opisać zjawisko, oraz sklasyfikować poszczególne formy. W rozdziale pierwszym opisana zostaje ...
  • Chlebowicz, Bartosz (2021-08-11)
    Terminem „graffiti” określane są różniące się od siebie tematem oraz przeznaczeniem efekty wizualne, umieszczane w przestrzeni publicznej lub prywatnej.1 Coraz częściej firmy oraz osoby prywatne zlecają „graficiarzom” ...
  • Alvan, Maksym (2023-02-21)
    Celem niniejszej pracy inżynierskiej było stworzenie aplikacji do komunikacji z SFTP serwerem, dla udzielenia łatwego dostępu do plików na serwerze uczelnianym. Aplikacja ta jest oparta o protokół sieciowy SFTP, który ...
  • Wójcińska, Aleksandra (2022-10-28)
    W pracy omawiane są technologiczne narzędzia, które wpłynęły na twórczość artystyczną na przestrzeni lat. Został opisany rozwój grafiki cyfrowej od lat 50. XX wieku do lat 90. XX wieku, który wprowadza do nurtów, które ...
  • Kamińska, Magdalena (2023-03-21)
    Praca zawiera opis użycia grafiki oraz animacji trójwymiarowej w różnych dziedzinach życia. Zawarta została historia różnych technik oraz wynalazków i porównanie z tym, jak wyglądają obecnie. Podane zostały przykłady ...
  • Bryła, Adam; Pazdur, Wojciech; Wadas, Katarzyna (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    3ds Max to program do tworzenia szeroko rozumianej grafiki 3D. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych pakietów wspomagających pracę nad grafiką trójwymiarową. Wykorzystuje się go na szeroką skalę w produkcji filmowej, ...
  • Dyśko, Jan (2021-08-02)
    W pracy rozważam relacj ę pomiędzy grafik ą stylizowan ą a realistyczną w odniesieniu d o gier wideo. Przepr owadz a m wnikliwą analizę n a podstawie zebranych źródeł (w postaci ogranych tytułów i recenzji użytkowników ...
  • Zalewska, Agnieszka (2022-09-27)
    Praca licencjacka „Granice pomiędzy sztuką a konsumeryzmem w XX wieku” opowiada o zmianach w sztuce XX wieku, spowodowanych poprzez rozwój technologiczny i industrializację, i ukazuje zależności między konsumpcjonizmem ...
  • Kwiek, Karolina Anna (2023-03-20)
    Global climate changes are one of the most important challenges for humanity right now. This paper examines the role of graphic designers in the fight for climate justice as well as the visual language and graphic tools ...
  • Druzenko, Veronika (2021-08-30)
    Ascribing meaning to the movement of stars and planets was for a long time a way for people to make sense of their existence. It is, therefore, not surprising that during different periods, astrology and astronomy produced ...
  • Piszek, Maciej (2022-10-13)
    W niniejszej pracy omówiono język zapytań GraphQL w kontekście zagadnienia kreowania czytelnych i efektywnych interfejsów programistycznych API. Przedstawiono w niej tło historyczne w postaci wiodących rozwiązań dostępnych ...
  • Hura, Mykyta (2022-10-17)
    Istotą aplikacji jest gra dla dzieci, w której jeden z uczestników otrzyma 3 losowe hasła z których będzie musiał wybrać jedno które następnie narysuje. Pozostali uczestnicy powinni spróbować odgadnąć słowo, wysyłając ...
  • Al Shabab, Kanana Shikh (2022-09-30)
    Tematem mojego projektu dyplomowego jest grecka restauracja . Chciałam zaoferować moją propozycję,chociaż nigdy wcześniej nie projektowałam restauracji. Pragnę podzielić się swoją koncepcją. Pomysł na projekt restauracji ...
  • Trześniewska, Joanna (2023-01-04)
    Horror obecnie cieszy się dużą popularnością, a wraz z pojawieniem się nowego medium, jakim jest gra wideo, przeszedł na kolejny etap ewolucji jako gatunek. Mimo pewnych podobieństw do literatury i kina bądź inspiracji z ...
  • Jakubiec, Anna (2021-08-02)
    W tej pracy, zatytułowanej „Gry indie jako most łączący tradycyjną grę komputerową i sztukę współczesną” przedstawiam przykłady dwóch gier, które charakteryzują się innowacyjnym podejściem do swojego medium – tym sposobem ...
  • Kostohryz, Kateryna (2023-03-20)
    Jak często państwo widzą różne formy reklam? Bardzo często. Ale nie wszystkie reklamy są widoczne i nie zawsze rozumiemy że patrzymy na reklamę. A nawet w grach komputerowych jest reklama chociaż nie każdy grać to ...
  • Pruszko, Michał (2021-08-02)
  • Stefanowska, Katarzyna (2022-10-31)
    Celem pracy jest nakreślenie potencjalnej korelacji pomiędzy grami wideo a depresją i stanami lękowymi. W tym celu tekst zawiera kilka rozdziałów, które poruszają różne, istotne dla tematu zagadnienia - począwszy od ustalenia ...
  • Khomich, Alena (2021-09-22)
    Wizualizacja jest jednym z najważniejszych elementów w produkcji gier wideo. Styl graficzny nadaje wyjątkową atmosferę oraz robi grę bardziej a trakcyjną i fascynującą. Niniejsza praca, podejmuje badania w obszarze ...
  • Rasińska, Milena (2021-09-22)
    W pierwszym rozdziale definiuję gry komputerowe i książki i omawiam ich znaczenie. Tu zwracam uwagę w szczególności na różnice w historii i technologii tych mediów i wynikające z nich różnice w ich postrzeganiu przez ...