Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Hryhorchuk, Daria (2021-08-25)
    W tej pracy omówiono zasady badań i przykłady obecności bioniki w architekturze. Etapy powstawania praktyki architektoniczno-bionicznej zaczynają się od pierwszych jej przejawów w przeszłości do czasów współczesnych. Opisano ...
  • Kondej, Arkadiusz (2021-08-09)
    Celem niniejszej pracy dyplomowej jest analiza bitew przedstawionych w sztuce na wybranych przykładach mająca omówić cechy wspólne łączące przedstawienia bitew. W procesie badawczym pracy wykorzystana została książka „Sławne ...
  • Stańczyk, Izabela (2021-08-02)
    Poniższa praca podejmuje tematykę biżuterii XX wieku. Praca skupia się na opisaniu wyrobów jubilerskich tamtego okresu biorąc pod uwagę jej formę, popularne wzory, materiały, z jakich była wytwarzana oraz tło historyczne ...
  • Tkacz, Piotr (Wydawnictwo PJWSTK, 2013)
    Pracy dotyczy realizacji zajęć w przedmiocie Technologia informacyjna w formule blended learning na studiach pierwszego stopnia studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Zajęcia ...
  • Parol, Julia (2022-09-27)
    Często odbiór emocji zmienia się nieświadomie pod wpływem kolorów, które widzimy. Różne kolory występują w naszej rzeczywistości i każdy z nich jest odbierany przez nas inaczej, wywołują różne uczucia. Istnieje wiele ...
  • Gryko, Agnieszka (2021-09-23)
    Motyw króla-kapłana realizowany jest w Japonii w osobie cesarza. Władca jako jednostka i instytucja funkcjonuje zarówno w sferze religijno-kulturowej, jak i społeczno-politycznej. Oba te wymiary, choć z pozoru odrębne, ...
  • Smolnik, Gaja (2021-09-01)
    W pracy poruszono tematykę japońskiego komiksu (manga) i animacji (anime) na przykładzie serii Naruto. W pierwszym rozdziale opisano pojęcie jak i pochodzenie mangi. Określono również wygląd anime jak i różnice między tymi ...
  • Smolik, Gaja (2021-08-26)
    W pracy poruszono tematykę japońskiego komiksu (manga) i animacji (anime) na przykładzie serii Naruto. W pierwszym rozdziale opisano pojęcie jak i pochodzenie mangi. Określono również wygląd anime jak i różnice między tymi ...
  • Boniecka, Justyna (2021-08-02)
    Boniecka przestrzeń kulturowa Krakowa to wybrane przeze mnie miejsca, budynki, obiekty przyrodnicze oraz te związane z kulturą, które najbardziej zapadły mi w pamięć, podczas zwiedzania Krakowa, i do których odwiedzenia ...
  • Madej, Adela (2021-08-17)
    In the following essay I write about numerous topics concerning the general subject of the book. What I am mostly interested in, is the position od the book in culture and its perception. In my opinion, although the level ...
  • Krajewski, Jan; Wróblewski, Marcin; Filarski, Konrad (2023-06-02)
    The term ”Boss” in AAA games usually refers to an enemy with whom the encounter is designed to be a challenging fight - the ultimate test of player’s skill, often a culmination or at least a major step pushing the ...
  • Grochowska, Agata (2021-08-13)
    Niniejsza praca magisterska podejmuje problematykę kształtowania marki w kontekście marketingu i grafiki . Wielowymiarowość owych zagadnień wymaga dokładnego zapoznania się z terminami takimi jak marka, rynek, rozwój oraz ...
  • Krawczyk, Martyna (2021-09-21)
    Niniejsza praca przedstawia historię i genezę grupy De Stijl, jej założenia, a także sylwetki twórców (Piet Mondrian, Theo van Doesburg). Celem jest ukazanie najważniejszych cech ruchu, które z jednej strony wpisują go ...
  • Solińska, Aleksandra (2021-09-21)
    This dissertation examines the ideas and mechanisms behind the creation of a visual identity of the four famous sports gear companies of my choice. By examining this very complex process, it became clear that a brand’s ...
  • Juszkiewicz, Agata Augustyna (2021-08-11)
    This dissertation investigates how designing a brand identity has evolved over the last few years. Due to new technological progression, the line between the physical and the digital is blurred. Nowadays brand design should ...
  • Mi Sun, Mi Sun (2021-08-30)
    We could see that the colors, shapes and typography are the building blocks of a logo and each of them has a significant role to make the intended emotional, semantical and syntactical impact on the audience. The colors ...
  • Kao, Jason S. (2013)
    Abstract This paper discusses the effect of brightness contrast on stereoscopic 3D (S3D) perception from a psychophysical viewpoint. It considers the way in which S3D perception is influenced by different decisions ...
  • Antonets, Sofiia (2022-09-29)
    Styl architektoniczny Brutalizm z angielskiego "brutal", oznaczający słowo szorstki narodził się na Wyspach Brytyjskich w latach pięćdziesiątych XX wieku. Jest jednym z rodzajów powojennego modernizmu. Europa Wschodnia ...
  • Rzeczyca, Anna Karolina (2022-10-26)
    W mojej pracy przeanalizowałam nową formę estetyki współczesnych animacji 3D. Celem było ustalenie ogólne charakterystyki stylu brzydkiego 3D pod kątem jego tematyki oraz formy. Proces rozpoczęłam zagłębieniem się w ...
  • Olczak, Natalia (2021-09-03)
    Piękno i brzydota to dwa terminy, które towarzyszą człowiekowi niemalże w każdej dziedzinie życia. Jak powszechnie wiadomo, są to dwa przeciwstawne terminy i oba zawierają w sobie pewnego rodzaju dwuznaczność z uwagi na ...