Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Smoczyńska, Natalia (2021-08-13)
  • Urbański, Krzysztof; Błaszczyk, Szymon (Wydawnictwo PJWSTK, 2007)
    Większość stron internetowych (publikacji, serwisów narzędziowych jak i aplikacji in- tranetowych) jest tworzona jako „projekty zerobudżetowe”. Projekty te nie dysponują faktycznym budżetem, który może zostać zagospodarowany ...
  • Kalmus, Anna (2022-10-24)
    The purpose of the following thesis is to present Augmented Reality and Virtual Reality as tools for enhancing cognitive processes. The thesis statement of this work is: VR and AR technologies will improve humanities ...
  • Winkler, Teodor; Michalak, Dariusz; Jaszczyk, Łukasz; Rozmus, Małgorzata (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Experience in use of Augmented Reality on example of mining machine life is presented in the paper. Creation of resources from designing and manufacturing knowledge at the stage of mining machines designing process ...
  • Sikorski, Marcin (Wydawnictwo PJWSTK, 2012)
    Niniejsza monografia jest poświęcona problematyce projektowania usług on-line, które są tutaj traktowane jako specyficzne rozwiązania interaktywne, powstające w interdyscyplinarnym projekcie i zaspokajające różnorodne ...
  • Justyna, Salwowska (2022-09-30)
    Praca inżynierska pod tytułem: „Usprawnienie procesu realizacji zamówień w branży maszyn CNC w firmie X”, jest stworzoną przez autorkę pracy koncepcją na zwiększenie zasięgu dotarcia do potencjalnych klientów w firmie X, ...
  • Shelkovkina, Ilona (2021-08-27)
    System identyfikacji wizualnej jest bardzo pomocny przy budowie silnej marki. Integralną częścią identyfikacji wizualnej jest logo. Powinno ono posiadać najważniejsze cechy profesjonalnego projektu: prostotę, rozpoznawalność, ...
  • UVisit 
    Yansons, Alexander; Nikulin, Oleksandr; Makushov, Artem; Chepiha, Oleksii (2022-10-18)
    UVisit application is a user-oriented application made to transfer the medical appointment online. UVisit provides a functionally for both ends of the virtual visit meaning patient and doctor. User interface adopts based ...
  • Jastrzębska, Katarzyna (2021-09-17)
    Praca skupia się głównie na opisaniu najpopularniejszych i najbardziej wpływowych uwarunkowań ludzkiej psychiki. Opisuje znaczenie na przykład kolorów i kształtów, tego jak postrzegamy świat poprzez zmysły. Następnie skupia ...
  • Kumanowicz, Karol (2022-09-30)
    Tematem pracy jest problematyka motywowania pracowników branży IT z pokolenia Y w zarządzaniu zasobami ludzkimi. W pracy zostały omówione zarówno materialne, jak i niematerialne aspekty motywacji. Dokładnej analizie poddano ...
  • Żatuchin, Dimitrij (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Jest połowa roku 2009. Niestety nie oznacza to, że jakość stron typu eCommerce poprawia się. Znane są różne metodologie, techniki oraz instrumenty badań, które niestety wciąż są rzadko używane w polskim Internecie. Wraz z ...
  • Marasek, Krzysztof (2006)
    Komunikacja głosowa z komputerem już od wielu lat jest marzeniem zarówno inżynierów użyteczności jak i zwykłych użytkowników komputerów. Wydawać by się mogło, że stworzenie głosowego interfejsu do komputera nie powinno ...
  • Popiołek, Joanna; Ogierman, Michał (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    O użyteczności interfejsów użytkownika zaczęto mówić w kontekście rozwoju internetu jako źródła wiedzy, rozrywki itp. Wzrost popularności internetu spowodował, że o użyteczności stron internetowych wiemy i mówimy coraz ...
  • Musu, Christian (2023-06-13)
    This work includes important parts of iPet application development. Building an application may requires different processes, some of them are presented here. This thesis is a great use case that can guide people when it ...
  • Fomina, Daria (2021-08-30)
    In my research paper, I am analyzing a phenomenon of cruelty and violence in video games. Firstly, I will look at well-known games from the game developer Rockstar Games, such as the GTA series and Manhunt . I will ...
  • Mianecka, Ilona (Wydawnictwo PJWSTK, 2013)
    Językoznawstwo w kształceniu akademickim jest nadal oparte głównie na tradycyjnych metodach nauczania. Mimo że prowadzenie standardowych wykładów jest coraz częściej wzbogacone o nowe rozwiązania technologiczne, podstawowe ...
  • Szykuła, Agata (2023-01-04)
    Praca Virtual tattooing- nowe media w sztuce tatuażu poświęcona jest rozwojowi sztuki tatuażu za pomocą nowych technologii wynalezionych w XXI wieku. Anna Zhilyaev (ur. 1984)1, Miron V. Krueger (ur. 1942)2 czy Marina ...
  • Miąskiewicz, Aleksandra (2021-09-21)
    Illustrated maps are a common means of conveying visual information but they are all treated as a whole. To set boundaries to the research it treats the problem of illustrated maps in the context of a city. Such maps, ...
  • Garbala, Zuzanna (2023-01-05)
    Vivienne Westwood jako projektantka i aktywistka wpłynęła znacząco na świat mody, łącząc estetykę wczesnych subkultur z motywami historycznymi i pop kulturowymi. Jej działalność została nagrodzona tytułem szlacheckim ...
  • Akushevich, Yahor (2023-06-15)
    This thesis outlines the technical methodology and implementation details of a mobile application for Apple Inc. devices that functions as a digital vocabulary notebook. This application aims to provide users with a ...