Repozytorium PJATK

Przeglądaj według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Shvydka, Nadiia (2023-03-16)
    Both movable and AR books for children achieve a similar result, i.e. they are both interactive and they display information on different levels which means that the reader doesn't see all of the information when he/she ...
  • Lipiński, Mateusz (2023-03-22)
    Niniejsza praca opisuje możliwości optymalizacji procesu zakupu ubezpieczenia autocasco. Zawiera w sobie nie tylko zagadnienia związane z szeroko pojętą analiza biznesowej, ale także omawia tematy związane z wiedzą ...
  • Ludwiszewski, Bohdan; Redlarski, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    W artykule zaprezentowano sposób określenia najistotniejszych cech oprogramowania, które poprzez pozytywny odbiór emocjonalny, wpływają zachęcająco na początkujących użytkowników. Przeprowadzone badanie miało na celu ...
  • Całko, Bartłomiej (2022-11-17)
    W niniejszej pracy przedstawione zostały wybrane zagadnienia dotyczące tworzenia, konfiguracji, zabezpieczenia czy monitoringu relacyjnej bazy danych Azure SQL Database, na platformie usług chmurowych Microsoft Azure. ...
  • Kicińska, Natalia (2023-02-01)
    Niniejsza praca dyplomowa omawia korzyści płynące z zaimplementowania mechanizmu Progressive Web App na przykładzie aplikacji wspierającej proces rekrutacji. We wstępnej części omówione zostały aktualne możliwości technologii ...
  • Ludwiszewski, Bohdan; Redlarski, Krzysztof; Wachowicz, Jacek (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    W artykule przedstawiono problematykę projektowania usług on-line dla osób zagrożonych wykluczeniem cyfrowym. Zaprezentowano ogólne zalecenia oraz praktyczne zasady dotyczące ich projektowania. Wymieniono główne ...
  • Mojsa, Marta (2021-09-21)
    Gry, będąc interaktywnym medium okazały się wartościowym narzędziem dla ukazania zaburzeń psychicznych z perspektywy osób cierpiących na nie. Pozwalają na wywołanie empatii, zrozumienia i na szerszą dyskusję w temacie ...
  • Łodyga, Olga (Wydawnictwo PJWSTK, 2013)
    W niniejszej pracy autorka przedstawiła wyniki badań dotyczących wykorzystania multimediów w nauczaniu przedsiębiorczości. Badania zostały przeprowadzone w projekcie „Być przedsiębiorczym – nauka przez działanie. Innowacyjny ...
  • Pecarz, Wojciech (2023-02-21)
    Praca stanowi próbę rozwiązania problemu, jakim jest tracenie przez wędkarzy czasu na łowienie ryb w dni, w które one słabo żerują. Problem ten narasta wraz z coraz gorszym stanem ichtiofauny wód w Polsce, przez co coraz ...
  • Frączek, Grzegorz (2023-02-01)
    Celem niniejszej pracy jest zaprojektowanie oraz implementacja multiplatformowej aplikacji mobilnej klasy CMMS (Computerized Maintenance Management System). Zadaniem aplikacji jest wspomaganie przedsiębiorstw w procesie ...
  • Jasicki, Maciej (2022-10-25)
    In the following study, I have tried to introduce the concern relevant to a comprehensive way of designing products and services. Most often, the issues I discuss are related to digital products and focus on the topic ...
  • Weiss, Maciej (Wydawnictwo PJWSTK, 2008)
    Komunikacja człowieka z komputerem odbywa się przeważanie za pomocą myszki i klawiatury. Część wyspecjalizowanych interfejsów polega na dotykaniu ekranu palcem. Multitouch jest ekranem wielodotykowym pozwalającym na ...
  • Michalczyk, Karolina (2021-08-02)
  • Milewski, Robert (2023-01-05)
  • Dulińska, Kaja (2022-10-26)
    Niniejsza praca pisemna jest zbiorem zjawisk dotyczących powstawania murali w ostatnim dziesięcioleciu w Polsce i na świecie. Jej celem jest przedstawienie złożoności i wieloaspektowości zjawiska, jakim jest malarstwo ...
  • Szewczyk, Cezary (2021-08-06)
    Praca pt. „Mural w reklamie” opowiada o ręcznie malowanych reklamach. Można się z niej dowiedzieć czy jest mural, jakie są jego korzenie, w jaki sposób stał się formą reklamy. Moja praca skupia się głównie wokół realizacji ...
  • Kokoszczyński, Michał (2021-08-10)
    The purpose of this thesis is to supplement the graphic design project, for the purposes of which I created a visual identity targeted fir a snowboarding brand and its snowboard designs. Various songs inspired the ...
  • Shchenikova, Margaryta (2022-09-28)
    Praca dyplomowa opisuje, w jaki sposób muzea zmieniły się od czasu powstania pierwszego, jak zmieniło się ich znaczenie i co muzea czekają w przyszłości. Zostały w niej zawarte historia samego pojęcia - muzeum - oraz ...
  • Steć, Filip (2021-08-10)
    Tematem pracy są szeroko pojęte wideoklipy muzyczne. Jej celem jest zapoznanie czytelnika z pojęciem teledysku, jego historią, procesem produkcji oraz w szczególności z stosowanymi w nim efektami specjalnymi, a zwłaszcza ...
  • Prоskurіn, Kyrylо (2022-11-04)
    The artіfіccіal іntellіgence іs оne оf the maіn unseparable cоmpоnents іn any game, wіth even sіngleplayer tіtles requіrіng оne іn оne fоrm оf anоther. Thіs thesіs wіll cоver the maіn prіncіples оf the AІ, the tasks and ...